Atos Bulgaria Competency Center предоставя технологични решения от най-висок клас

Доброто познаване на процесите помага на клиентите на ИТ компанията да развиват успешно своя бизнес

Atos Bulgaria Competency Center предоставя технологични решения от най-висок клас
Atos Bulgaria Competency Center предоставя технологични решения от най-висок клас

Рецептата за успех на компанията се крие в нейните служители, които вече наброяват повече от 540 специалисти с различна експертиза - SAP консултанти, програмисти, ръководители на проекти, инфраструктурни експерти, дейта инженери и други. Разнообразието от роли е изключително и това привлича талантите, защото винаги имат какво да учат от висококвалифицираните кадри, които работят в Atos.

Компанията е една от малкото на българския пазар, които могат да се похвалят с опит и знания в имплементацията на най-новото поколение ERP на SAP.


Благодарим Ви, че чететете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

За да видите статията, влезте в профила си или се регистрирайте.

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Влезте в профила си Регистрация

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове

Рецептата за успех на компанията се крие в нейните служители, които вече наброяват повече от 540 специалисти с различна експертиза - SAP консултанти, програмисти, ръководители на проекти, инфраструктурни експерти, дейта инженери и други. Разнообразието от роли е изключително и това привлича талантите, защото винаги имат какво да учат от висококвалифицираните кадри, които работят в Atos.

Компанията е една от малкото на българския пазар, които могат да се похвалят с опит и знания в имплементацията на най-новото поколение ERP на SAP.

Най-успешният проект е несъмнено миграцията към SAP S/4 HANA за Coca-Cola Hеllenic Botteling Company, които оперират на 28 пазара и на три континента. Миграцията, коята завърши през 2021 г., беше осъществена изцяло дистанционно заради пандемията, а по проекта работиха над 200 консултанти от Atos. При такава миграция се конвертират огромен обем от данни, включително за обновяване и интеграция с множество външни системи и приложения.

Голяма част от проектите в Atos Bulgaria Competency Center са изключително сложни и комплексни, тъй като предоставят цялостни услуги на своите клиенти - от консултиране и планиране през изпълнение до поддръжката на дигиталните продукти.

Компанията е извършила още три успешни имплементации на SAP S/4 HANА за свои клиенти на българския пазар. Те са за "Агрополихим", водещ производител на торове в Югоизточна Европа, за "Девин" (част от групата Spadel) и за "Профилинк".

Характерно за екипа е това, че е структуриран и фокусиран върху много детайлното познаване на бизнес процесите на клиентите и това дава предимство и възможност те да работят с различни технологии.

Какво прави компанията различна

Компанията предлага "end to end" дигитални решения в зависимост от специфичните нужди на всеки клиент. Продуктите са комплексни и не се ограничават единствено със SAP базирани решения, тъй като пазарът и бизнес нуждите на клиентите на компанията го налагат. Високата експертиза и дългогодишният опит на консултантите в конкретните сфери от бизнес процесите на клиентите (финанси, продажби, снабдяване, логистика, big data, HR и др.) правят ефективни, функционални и уникални решенията, които предоставя Atos.

Проектите са предизвикателни и изискват комбинативност, иновативност и подход, който не е бил прилаган до този момент. Успешното имплементиране на именно такива иновативни дигитални решения е експертиза, с която компанията се гордее. Това е и най-силния мотиватор за служителите - те успяват да надскочат себе си във всеки следващ проект, по който работят.

Всичко това прави Atos Bulgaria Competency Centre изключително уникално работно място, в което експертизата се среща с творчеството и таланта.

Развитие на служителите и баланс между работа и личен живот

Служителите са най-ценният ресурс и двигателят на успехите в една компания. Затова разработването и прилагането на правилна стратегия за тяхното развитие и израстване е сигурна предпоставка бизнесът да върви в правилната посока. Вече над две години служителите имат пълна свобода да избират своето работно място - дали да работят от офиса или в уюта на своя дом, вила на морето или планината, но въпреки това поводите за физически интеракции между екипите и клиентите не отсъстват.

Професионализмът и отговорното отношение на екипите в компанията доведоха до безпрецедентен ръст на броя проекти и заявки. Експертизата на Atos Bulgaria Competency Center е разпозната и извън границите на България, като успешно успява да доставя развива проекти за клиенти извън границите на страната.

Компанията предоставя 4 дни допълнителен годишен отпуск, за да бъдат служителите по-дълго време посветени на своето семейство и лични интереси.

Atos развива цялостни програми за професионално израстване и квалификация на своите служители. Естеството на дейност на компанията изисква тясната им специализация, но също така бързоразвиващият се дигитален бранш налага висок приоритет върху обученията и допълнителната квалификация.

"Горди сме и с програмата ни за таланти, в която всяка година биват номинирани избран брой колеги, чиито резултати и отношение към работата са вдъхновяващ пример за всички. Програмата включва както допълнителни локални обучения, така и възможност за участие в глобални Atos програми за развитие на лидерски и технически умения. Партнираме си с едни от най-големите обучителни институции и университети в Европа", изтъква Наталия Петкова, мениджър "Човешки ресурси".

Друга вътрешна програма е "Академията за лидери", като първи през нея преминаха ръководителите на екипи. Двете академии се провеждат чрез външен партньор, като в рамките на няколко дни се разгръщат теми като комуникация и обратна връзка, управление на представянето и резултатите, емоционална интелигентност, управление на промените и други.

Устойчив растеж

Atos Bulgaria Competency Center е в силна позиция и благодарение на бързата адаптация и реорганизация на работата, компанията успява да задържи положителните си резултати. Проектите в Atos не намаляват и за поредна година компанията отчита стабилен ръст в своите приходи както на брой служители, така и на нови клиенти и проекти.

Atos работи по комплексни решения и разширява своя международен отпечатък. Тази година стартира проект по преминаване през стратегически важна трансформация на работния модел, по който Atos доставят своите услуги - DevSecOps (Development, Security, Operations), като в момента по него работят над 100 екипа.

Atos Bulgaria Competency Center може да се похвали и със собствени решения за Market Execution - свързани с обслужването на място при клиента от компания, произвеждаща бързооборотни стоки. Особено внимание се отделя на технологиите за image recognition и augmented reality. Те помагат да се създаде продукт, който увеличава продуктивността на търговците, прави позиционирането на продуктите по-удобно и успешно. Интересът е изключително голям към тази ниша и се очакват нови проекти в скоро време.

Компанията успява да привлече нови международни клиенти и разширява обхвата на услугите си и опита си. Изпълнява проект по внедряване на специфично решение на SAP за управление на промоции и планиране на рентабилността по клиенти за голяма мултинационална корпорация, произвеждаща хигиенни продукти. Пилотното внедряване е за Южна Африка, като планът е проектът да продължи и за други държави. На локалния пазар в България също привлича нови клиенти, които ориентират своя бизнес към дигитализация и иновативни решения. Екипът работи по изпълнението на проект по внедряване на S/4HANA в голяма компания за бързооборотни стоки и благодарение на опита и знанията в тази индустрия те вярват в своя успех. Чрез решенията, които Atos предоставя на своите клиенти, те успяват да трансформират и развият успешно своя бизнес.