Гейминг индустрията се забавя след бума през пандемията
Създателите на видеоигри виждат по-слабо търсене, а разривите в доставките продължават


Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа
След като изживяха възход по време на пандемията, производителите на видеоигри сега се изправят пред забавяне на търсенето на фона на свиващите се потребителски бюджети и опасенията от рецесия. Потребителските предпочитания се изместват след излизането от локдауните, докато цените в индустрията растат, а хитовите заглавия са изключение, пише Reuters в свой анализ. А към тези проблеми за създателите на игри като Activision Blizzard и Electronic Arts се прибавят и продължаващите разриви в доставките.
- Играта Diablo Immortal направи 100 млн. долара приходи само за 2 месеца
- Socios инвестира 100 млн. долара в Web3 проекта на "Барселона"
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.