Новият брой:
Чудото на езика

Гейминг индустрията се забавя след бума през пандемията

Създателите на видеоигри виждат по-слабо търсене, а разривите в доставките продължават

Видеоигрите не са неуязвими, но имат тенденцията да се представят добре в трудни времена
Видеоигрите не са неуязвими, но имат тенденцията да се представят добре в трудни времена
Видеоигрите не са неуязвими, но имат тенденцията да се представят добре в трудни времена    ©  Pixabay.com
Видеоигрите не са неуязвими, но имат тенденцията да се представят добре в трудни времена    ©  Pixabay.com
Бюлетин Маркетинг и реклама Маркетинг и реклама

Получавайте най-важното и интересно от маркетинга: новини, рекламни кампании, обяви за работа

След като изживяха възход по време на пандемията, производителите на видеоигри сега се изправят пред забавяне на търсенето на фона на свиващите се потребителски бюджети и опасенията от рецесия. Потребителските предпочитания се изместват след излизането от локдауните, докато цените в индустрията растат, а хитовите заглавия са изключение, пише Reuters в свой анализ. А към тези проблеми за създателите на игри като Activision Blizzard и Electronic Arts се прибавят и продължаващите разриви в доставките.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар