Microsoft планира собствен магазин за мобилни игри, с който да се конкурира с Apple и Google
Съгласно Закона за цифровите пазари през следващия март се очаква да влязат в сила нови правила, според които Apple и Google ще са длъжни да отворят мобилните си платформи за магазини за приложения на трети страни


Павел Бонкин

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Microsoft се подготвя да пусне собствен магазин за игри за iPhone и устройства с Android още през следващата година, ако регулаторните органи одобрят обявеното в началото на миналата година придобиване на Activision Blizzard, заяви ръководителят на Microsoft Gaming Фил Спенсър, цитиран от Financial Times.
- Гейминг индустрията се забавя след бума през пандемията
- По-скъпите реклами удрят пазара на мобилни игри
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.