Как компаниите експериментират с услуги, подобни на ChatGPT
С течение на времето този подход може да донесе дивиденти
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Всеки отчетен сезон идва с нови популярни думи. Докато компаниите подготвят финансовите си резултати за последното тримесечие, една определена фраза със сигурност ще се изговори от много шефове - генеративен изкуствен интелект (AI). Откакто ChatGPT, AI събеседник, започна да смайва света, шефовете започнаха да се захласват по потенциала на генеративния AI за повишаване на производителността. Застрахователят Zurich вече използва персонализирана версия на ChatGPT, за да опрости дългите заявления за обезщетения. Производителят на играчки Mattel проектира нови играчки, използвайки DALL-E, друг инструмент, който изработва изображения на базата на текстови запитвания. Биотех компанията Absci използва новото чудо, за да подпомогне разработването на терапевтични антитела. Много други фирми потапят пръсти в непознатите води.
- Италия стана първата европейска страна, забранила временно ChatGPT
- Как генеративният изкуствен интелект ще промени продажбите
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.