Приходите на "А1 България" продължават да растат
Карантината не се е отразила на финансовото представяне на телекома през второто тримесечие
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Приходите на "А1 България" са продължили да растат и през второто тримесечие, показва финансовият доклад на австрийската група А1 Telekom Austria Group. От април до юни те са нараснали с 5.3% спрямо година по-рано до 121.5 млн. евро (или 237.8 млн. лв.), като частичната карантина в страната, изглежда, не се е отразила на бизнеса на телекома нито в позитивна, нито в негативна посока. Още по-висок е растежът за полугодието - 9.9% до 249 млн. евро (487.7 млн. лв.). Повишение се наблюдава и при печалбата преди лихви, данъци и амортизации (EBITDA), която достига до 48.1 млн. евро (94.2 млн. лв.) за второто тримесечие, повишение с 6.7% на годишна база, и 94 млн. евро (184.1) за шестте месеца до края на юни, или ръст с 6.9%
"А1 България" е приключила второто тримесечие с общо 3.758 млн. активни карти в България, като близо 90% от тях са такива на договор, а малко над 10% - предплатени. Това е и единственият важен показател, в който компанията отчита спад, като спрямо второто тримесечие на миналата година той е надолу с 2%. Тази тенденция изглежда устойчива и се наблюдава от вече няколко години и при трите големи телекома, като първоначално дойде заради държавните регулации, които ограничиха броя на предплатените карти до 10 за едно физическо лице, но продължава и след като тези карти бяха "изчистени".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Растат, защото надписват сметките, моята миналия месец 4 пъти отгоре на нормалната сметка.Леко се били объркали и таксували разговори в тяхната собствена мрежа... . Отделно всичките им договори за преподписване ги изнасилват да се преподпишат 7-8 месеца предварително с което потребителят губи яко пари, освен това няма вариант за евтин договор, само нагоре. То така и баба знае да има приходи. Реалността е, че хората бягат от там, а те компенсират с високи такси и сметки.
До коментар [#1] от "Павел":
Подкрепям. Яко лъжат абонатите да преподписват нови и безмислени договори.
Нормално е. Те буквално крадат от клиентите си. Аз ги кредитирам безвъзмездно вече трети месец.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.