Смарт услугите на Vivacom помагат на бизнеса да бъде по-ефективен
Телекомът разширява взаимоотношенията с клиентите си, за да ги направи още по-комуникативни


Съдържание от Vivacom

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
От юли 2020 г. Vivacom е част от United Group и именно групата помогна на Vivacom да разшири и взаимоотношенията с клиентите си. В последните години все повече и повече се предоставят цялостни, менажирани решения за пренос на данни из цяла Европа. Клиентите на компанията вече имат една контактна точка за комуникациите си не само на Стария континент, но и в целия свят. Ценообразуването за подобен тип услуги също допринася сериозно за ориентирането на много големи международни бизнеси към работа през България за всички техни комуникации.
Една от главните цели на Vivacom е да помогне на своите клиенти да развият бизнеса си и да го направят по-ефективен. Пример за това е едно от партньорствата с Mainstream - компанията, която предоставя експертен опит за постигне на фирмените цели с персонализирани препоръки, доказани методологии и най-новите дигитални технологии. Mainstream е най-големият доставчик на облачни решения, управляван хостинг и IT инфраструктурни услуги в Югоизточна Европа, с регионална мрежа от 8 центъра за данни от корпоративен клас. По този начин Vivacom предоставя висококачествени решения за всеки клиент, без значение коя облачна платформа избира, поради което използва мултиоблачен подход за своите услуги. Експертите на Vivacom могат да помогнат на бизнеса да извлече максимума от водещите публични облачни платформи, както и частни облачни решения.
Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните плановеОт юли 2020 г. Vivacom е част от United Group и именно групата помогна на Vivacom да разшири и взаимоотношенията с клиентите си. В последните години все повече и повече се предоставят цялостни, менажирани решения за пренос на данни из цяла Европа. Клиентите на компанията вече имат една контактна точка за комуникациите си не само на Стария континент, но и в целия свят. Ценообразуването за подобен тип услуги също допринася сериозно за ориентирането на много големи международни бизнеси към работа през България за всички техни комуникации.
Една от главните цели на Vivacom е да помогне на своите клиенти да развият бизнеса си и да го направят по-ефективен. Пример за това е едно от партньорствата с Mainstream - компанията, която предоставя експертен опит за постигне на фирмените цели с персонализирани препоръки, доказани методологии и най-новите дигитални технологии. Mainstream е най-големият доставчик на облачни решения, управляван хостинг и IT инфраструктурни услуги в Югоизточна Европа, с регионална мрежа от 8 центъра за данни от корпоративен клас. По този начин Vivacom предоставя висококачествени решения за всеки клиент, без значение коя облачна платформа избира, поради което използва мултиоблачен подход за своите услуги. Експертите на Vivacom могат да помогнат на бизнеса да извлече максимума от водещите публични облачни платформи, както и частни облачни решения.
С лицензите на Microsoft
Освен това Vivacom предлага лицензите на Microsoft, както и новите IT консултантски услуги, създадени, за да подпомогнат компаниите да развият и оптимизират тяхната налична IT инфраструктура по пътя към дигитализацията. Фирмите, които не успеят да се дигитализират, няма да имат конкурентно предимство и ще загубят пазарни дялове.
Решението включва:
- Управление на Microsoft лицензи в помощ на бизнеса
- Настройка на потребителски групи в Microsoft 365
- Първоначална конфигурация на Microsoft 365 услуги
- Миграция на пощенски кутии
- Поддръжка и управление на акаунти
- Внедряване на функция за сигурност
- Внедряване на визуализиращи табла за управление на процесите.
Още услуги
Към смарт услугите за бизнеса Vivacom може да добави и кол-център платформи за контактни центрове, които оптимизират в пъти работата на служителите и ги правят по-ефективни. Също така управление на движението - то се изразява в позициониране и броене на клиенти чрез специални камери за видеонаблюдение, където може да се види, ако някое от гишетата е по-натоварено от друго и да се разпредели правилно ресурсът, за да се оптимизира и разпредели равномерно работата на всички служители. Чрез технология с изкуствен интелект се постига над 98% точност и прецизност.
Smart WIFI зони в обектите на бизнес клиентите също е услуга, която е удобна. С помощта на captive portal, освен че се събира маркетинг информация от клиентите, се увеличава и клиентското изживяване в обектите на съответната компания. Подобно и надграждащо решение към Smart WIFI зоните е Digital Signage, където с помощта на специален софтуер се управляват дистанционно всички дигитални табла, на които може да се визуализира всякаква информация, реклама и съобщение до клиентите на съответния бизнес. С това решение, освен че се придава модерен и иновативен вид на целия обект, се създава и чувство за информираност у клиентите и ги прави съпричастни на управлението на съдържанието.
Решения за сигурност
През последните години Vivacom добавя към портфолиото си от смарт решения за бизнес клиенти няколко услуги, които им позволяват да възприемат адекватни на съвременните киберзаплахи методи и инструменти за сигурност - да откриват пропуски в своята защита и да следят за нетипични, злонамерени действия в своята среда и да могат да ги ограничават навреме.
За да се посрещнат предизвикателствата, поставени от киберпрестъпниците, е необходимо да има пълна видимост над всичко, случващо се в бизнес средата, възможност за съпоставяне и анализиране на множество сигнали едновременно, вземайки предвид и поведението на устройства, приложения и хора.
Задържането на експерти е друго предизвикателство пред компаниите и организациите. Защитата изисква съобразяване със законови изисквания, процеси, периодично изследване и създаване на препоръки за подобряване, различни методи за имплементация и т.н.
ASOC
ASOC се предоставя от Vivacom като услуга и се осъществява през център за управление на сигурността, който управлява всички процеси, свързани с обезпечаване на сигурността, прилагане на политики и решения, съобразени с натрупания опит. Базира се на водещи вендори и последно поколение технологии. Услугата се адаптира към нуждите на всяка организация независимо от нейния размер, като освобождава клиентите от необходимостта да изграждат свой център за управление и да трупат знание и опит, което изисква доста време и инвестиции.
Тук трябва да се спомене и услугата Vulnerability Assessment, която е еднократно сканиране за уязвимости, след което се получава Автоматизиран анализ за известни и скрити уязвимости и след това се насочват усилията за подобряване на сигурността. В решението е включен и експерт, с когото да се дискутират евентуални открити проблеми, както и стъпките, които да се предприемат в тази посока.
DDoS
DDoS атаките като видове са много, но основната им цел е отказ от услуги. Поради тази причина трябва много правилно да се оразмери и конструира решението за защита. Като пример може да се даде войната в Украйна, която влияе на всички. Бойните действия се водят освен на фронта, но и във виртуалното пространство. В тази връзка през 2022 г. бяхме свидетели на многобройни и интензивни DDoS атаки във всички сектори на бизнеса в страната, които затрудняват работата на организациите. От Vivacom имат решение за протекция от такива волуметрични хакерски атаки, което е клауд базирано и изчиства трафика, маршрутизирайки го до така наречените скръбинг центрове, където се пречиства и връща чист при клиента.
Data Center / DRC
С приемането на еврото като парична единица и готовността на банките плавно да преминат през процеса е от изключителна важност за тях изчислителните им ресурси, системи и оборудване да са съхранени на сигурно място. Предписанието е всяка банка в България да разполага с основен и резервен Data Center. В последно време дори има тенденция някои от клиентите на Vivacom да търсят място, където да направят третичен backup на системите си, които да отговарят и на най-строгите стандартни, като например DC да бъде на отделна тектонична плоча, да е на минимално разстояние от 400 км от основния DC. Точно такъв е DRC на Vivacom в Каспичан, където все повече големи клиенти колокират оборудването си.
RPA
RPA вече се е доказала като успешна практика в подобряването ефективността и намаляването на разходите в различни индустрии, което кара правителствата и служителите в публичния сектор да го разглеждат като кандидат за подобряване на услугите за гражданите с по-ниски разходи и ограничени ресурси.
RPA ботовете могат да се използват за прехвърляне и мигриране на данни между правителствени наследени системи и организационни платформи в определени моменти или при задействащи събития. Ботовете могат също така да проверяват платформата за дубликати, да уведомяват потребителите и да изтриват ненужни данни. Ботовете поддържат качеството и точността на мигрираните данни, тъй като няма човешка намеса в процеса.
Това не означава съкращаване на служители, а използването им в дейности, в които се изисква човешка намеса и творческа дейност.
SDWAN
SD‑WAN осигурява, автоматизира управлението на трафика в частна за клиента мрежа независимо от доставчика на WAN услуги в различните му офиси или точки на представителство. Управлява от приложения въз основа на бизнес правила, подобрява мрежовата сигурност и опростява WAN архитектурата. SD-WAN използва централизирана контролна функция, за да насочва трафика сигурно и интелигентно. По този начин клиентите могат да управляват свои услуги и апликации. Предоставя допълнителна сигурност и леснота в управлението на корпоративни мрежи. Това е една нова посока в развитието на управлението на корпоративни комуникационни мрежи.