T-Mobile купува Mint Mobile на Райън Рейнолдс в сделка за 1.35 млрд. долара

Холивудският актьор притежава около 25% в предплатения оператор

Рейнолдс, който участва в рекламите на предплатения оператор, ще запази своята "творческа роля" в компанията.
Рейнолдс, който участва в рекламите на предплатения оператор, ще запази своята "творческа роля" в компанията.
Рейнолдс, който участва в рекламите на предплатения оператор, ще запази своята "творческа роля" в компанията.    ©  Shutterstock
Рейнолдс, който участва в рекламите на предплатения оператор, ще запази своята "творческа роля" в компанията.    ©  Shutterstock
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Американският телеком T-Mobile ще придобие бюджетния мобилен оператор Mint Mobile, който е частично притежаван от холивудския актьор Райън Рейнолдс. Това е част от по-голяма сделка за компанията - майка на Mint - Ka'ena Corporation, за 1.35 млрд. долара. Като част от тази сделка T-Mobile също така ще купи и останалите дъщерни дружества на Ka'ena - Ultra Mobile и доставчика на безжични услуги на едро Plum.

Американският телеком T-Mobile ще придобие бюджетния мобилен оператор Mint Mobile, който е частично притежаван от холивудския актьор Райън Рейнолдс. Това е част от по-голяма сделка за компанията - майка на Mint - Ka'ena Corporation, за 1.35 млрд. долара. Като част от тази сделка T-Mobile също така ще купи и останалите дъщерни дружества на Ka'ena - Ultra Mobile и доставчика на безжични услуги на едро Plum.

T-Mobile ще плати до 1.35 млрд. долара, за да придобие Ka'ena, като 39% от цената ще бъде платена в брой, а 61% в акции. Крайната стойност на сделката ще се основава на резултатите на Ka'ena в определени периоди преди и след нейното приключване. Очаква се придобиването да бъде приключено по-късно тази година.

Mint Mobile предлага своите услуги, използвайки мрежата на T-Mobile, така че сделката няма да донесе нови клиенти за втория по-големина американски телеком. Mint ще се превърне в третия предплатен оператор на телекома заедно с Metro by T-Mobile и Connect by T-Mobile, като е ориентиран към потребители с по-ниски доходи, съобщава Wall Street Journal. В изявление, публикувано в YouTube, изпълнителният директор на T-Mobile Майк Сиверт поясни, че достъпната ценова тарифа на Mint ще остане в сила.

"В дългосрочен план ще се възползваме и от прилагането на маркетинговата формула, с която Mint стана известен, в повече части на T-Mobile", се казва в прессъобщението на телекома. Рейнолдс, който участва в рекламите на предплатения оператор, ще запази своята "творческа роля", пояснява T-Mobile. Според Wall Street Journal Рейнолдс притежава 25% в Mint Mobile.

Маркетинговият бизнес на Райън Рейнолдс

Рейнолдс, който е закупил миноритарен дял в Mint през 2019 г., е активен участник в маркетинговия бизнес. Той е главен творчески директор в компанията за рекламни технологии MNTN, както и е съосновател на маркетинговата фирма Maximum Effort, която е била закупена от MNTN през 2021 г.

Maximum Effort е разширила дейността си в маркетинговия сектор, след като Рейнолдс е станал инвеститор в Aviation American Gin през 2018 г., когато купува неразкрит дял, и в Mint Mobile, като той е участвал в реклами и за двата бранда. Maximum Effort също така е създала реклами за редица компании, включително Autodesk, Peloton Interactive и Match Group.

Подходът на компанията е описан от Райън Рейнолдс като fastversting (сливане на думите fast и advertising). "Всичко, което правим, е небрежно. То е бързо, евтино, характер преди спектакъл", каза той в интервю пред WSJ Magazine.