Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
21 фев 2020, 9:00, 2514 прочитания

Новата гама камиони на MAN пести пари, време и усилия

След пет години работа от компанията представиха най-мащабното обновяване на гамата си от товарни автомобили, обхващащо сериите TGX, TGS, TGM и TGL

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Какъв трябва да бъде един товарен автомобил, за да отговори на предизвикателствата на днешния и утрешния ден?! Базирайки се на своя над 100-годишен опит и проучвания сред стотици клиенти от различни държави, от MAN Truck & Bus SE смятат, че знаят отговора. След пет години работа от компанията представиха най-мащабното обновяване на гамата си от товарни автомобили, обхващащо сериите TGX, TGS, TGM и TGL.

Новата гама камиони на MAN пести пари, време и усилия


Новите камиони пестят пари на собственика си, като имат до 8% по-нисък разход на гориво. Това е постигнато с пускането на новия двигател от серия EURO 6D, новата задна задвижваща ос, аеродинамичните промени по кабината и използване на данните от GPS за по-ефективно управление на круиз контрола. Специално разработено приложение за смартфон пък анализира стила на шофиране на водача и му подсказва как да бъде по-ефективен. По-ниските експлоатационни разходи на влекачите за международен транспорт идват и от повишената с 300 кг товароносимост и намалената цена на различните абонаменти сервизни планове.


Нежеланият престой в сервиза е намален до минимум, като благодарение на постоянния анализ на събраните в хода на експлоатацията данни техническите обслужвания се правят в най-подходящия момент. При това, когато е нужно, без да се робува на километри или фиксиран период. Свързаността и дигитализацията позволяват и по-бърза връзка със сервизните центрове при нужда.

[[img:4032249]]
Вариантите за персонализация и оформяне на товарни автомобили, съобразени с нуждите на клиента, са увеличени благодарение на новия конфигуратор. Крайната цел е всеки купувач уверено да може каже "Това е моят камион" и не случайно слоганът на новата генерация товарни автомобили на MAN e "Simply my Truck".
Предвид нарастващия недостиг на професионални шофьори за товарните автомобили е важно да им предлагат максимум удобства и минимум натоварване. В това отношение в новата гама камиони на MAN подобренията са в няколко посоки.

Новата гама камиони на MAN пести пари, време и усилия


Изцяло преработеният интериор е по-ергономичен, като е разработен и нов контролер за управление на навигацията, радиото, мултимедията и част от настройките. Той е лесен и интуитивен за управление, като се явява алтернатива на реагиращите на допир дисплеи, които изглеждат добре, но при работа с тях отвличането на вниманието на шофьора е по-голямо и се увеличава рискът от инцидент. Пак с цел по-малко разсейване е и промененото място на централния дисплей и замяната на традиционното приборно табло с дигитално.



Новата гама камиони на MAN пести пари, време и усилия


Вече съществуващите и няколко нови асистиращи системи предупреждават шофьора всеки път, когато има опасност да предизвика инцидент. Сред тях по любопитен е асистентът за завиване, който сигнализира, ако има опасност ремаркето да закачи пешеходец при завиване. Колко е важна тази система говори фактът, че след 4 години тя трябва да присъства във всички товарни автомобили.

Натоварването върху водача намалява сериозно и благодарение на адаптивния темпомат, съобразяващ скоростта с тази на останалите участници в движението.
Пак в посока удовлетворение на шофьора в кабината на товарните автомобили за международни превози се появяват по-удобни легла, повече и по-практични отделения за съхранение на вещи. За търсещите интериор, съобразен с техните специфични нужди, и впечатляваща визия е програмата MAN Individual, която позволява в камиона да има дори микровълнова печка и кафе машина.
Проектът в числа
12 млн. работни часа

4 млн. километра тестове

2.8 млн. реда софтуерен код

3000 цвята за кабината

2100 ангажирани служители

8 размера кабини

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как ще се лети със самолет след края на карантината Как ще се лети със самолет след края на карантината

Летищата по света въвеждат строги мерки за безопасност, които ще променят времето и представата за пътуване

20 май 2020, 3437 прочитания

Как логистичните компании адаптират транспортните канали в ситуацията с коронавирус, така че да не се прекъсва веригата на доставките Как логистичните компании адаптират транспортните канали в ситуацията с коронавирус, така че да не се прекъсва веригата на доставките

"Карго-партнер България" предлага цялостни логистични решения на своите клиенти чрез обвързването на въздушен, морски, сухопътен транспорт с претоварване и складиране в собствения си логистичен център. Сега на фокус е и ЖП сервизът, казва управителят Димчо Димчев

19 май 2020, 1562 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Транспорт" Затваряне
Глобалните авиокомпании може да загубят почти 30 млрд. долара тази година заради коронавирус

Голяма част от загубите през 2020г. ще бъдат понесени от китайските превозвачи

Още от Капитал
Софийският адрес за френски макарони

Chez Fefe е първият специализиран бутик, който приготвя традиционния десерт

Парите ваши, схемите наши

Държавата нахлува на пазара на горива с верига бензиностанции и бази. Зад идеята прозират амбиции на политици, а проектът може да разбие пазара

Растеж с едно наум

Българската икономика расте през първото тримесечие, но пораженията от COVID-19 през април-юни ще са по-тежки

Магистрала без правила

"Хемус" вече се строи и планът на властта е да бъде готова след четири години. Цената обаче е заобикаляне на законите и непрозрачно харчене на милиарди левове

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10