Новата гама камиони на MAN пести пари, време и усилия
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Новата гама камиони на MAN пести пари, време и усилия

Новата гама камиони на MAN пести пари, време и усилия

След пет години работа от компанията представиха най-мащабното обновяване на гамата си от товарни автомобили, обхващащо сериите TGX, TGS, TGM и TGL

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
3305 прочитания

Какъв трябва да бъде един товарен автомобил, за да отговори на предизвикателствата на днешния и утрешния ден?! Базирайки се на своя над 100-годишен опит и проучвания сред стотици клиенти от различни държави, от MAN Truck & Bus SE смятат, че знаят отговора. След пет години работа от компанията представиха най-мащабното обновяване на гамата си от товарни автомобили, обхващащо сериите TGX, TGS, TGM и TGL.

Новите камиони пестят пари на собственика си, като имат до 8% по-нисък разход на гориво. Това е постигнато с пускането на новия двигател от серия EURO 6D, новата задна задвижваща ос, аеродинамичните промени по кабината и използване на данните от GPS за по-ефективно управление на круиз контрола. Специално разработено приложение за смартфон пък анализира стила на шофиране на водача и му подсказва как да бъде по-ефективен. По-ниските експлоатационни разходи на влекачите за международен транспорт идват и от повишената с 300 кг товароносимост и намалената цена на различните абонаменти сервизни планове.

Нежеланият престой в сервиза е намален до минимум, като благодарение на постоянния анализ на събраните в хода на експлоатацията данни техническите обслужвания се правят в най-подходящия момент. При това, когато е нужно, без да се робува на километри или фиксиран период. Свързаността и дигитализацията позволяват и по-бърза връзка със сервизните центрове при нужда.

Вариантите за персонализация и оформяне на товарни автомобили, съобразени с нуждите на клиента, са увеличени благодарение на новия конфигуратор. Крайната цел е всеки купувач уверено да може каже "Това е моят камион" и не случайно слоганът на новата генерация товарни автомобили на MAN e "Simply my Truck".

Предвид нарастващия недостиг на професионални шофьори за товарните автомобили е важно да им предлагат максимум удобства и минимум натоварване. В това отношение в новата гама камиони на MAN подобренията са в няколко посоки.

Изцяло преработеният интериор е по-ергономичен, като е разработен и нов контролер за управление на навигацията, радиото, мултимедията и част от настройките. Той е лесен и интуитивен за управление, като се явява алтернатива на реагиращите на допир дисплеи, които изглеждат добре, но при работа с тях отвличането на вниманието на шофьора е по-голямо и се увеличава рискът от инцидент. Пак с цел по-малко разсейване е и промененото място на централния дисплей и замяната на традиционното приборно табло с дигитално.

Вече съществуващите и няколко нови асистиращи системи предупреждават шофьора всеки път, когато има опасност да предизвика инцидент. Сред тях по любопитен е асистентът за завиване, който сигнализира, ако има опасност ремаркето да закачи пешеходец при завиване. Колко е важна тази система говори фактът, че след 4 години тя трябва да присъства във всички товарни автомобили.

Натоварването върху водача намалява сериозно и благодарение на адаптивния темпомат, съобразяващ скоростта с тази на останалите участници в движението.

Пак в посока удовлетворение на шофьора в кабината на товарните автомобили за международни превози се появяват по-удобни легла, повече и по-практични отделения за съхранение на вещи. За търсещите интериор, съобразен с техните специфични нужди, и впечатляваща визия е програмата MAN Individual, която позволява в камиона да има дори микровълнова печка и кафе машина.
Проектът в числа

12 млн. работни часа

4 млн. километра тестове

2.8 млн. реда софтуерен код

3000 цвята за кабината

2100 ангажирани служители

8 размера кабини

Какъв трябва да бъде един товарен автомобил, за да отговори на предизвикателствата на днешния и утрешния ден?! Базирайки се на своя над 100-годишен опит и проучвания сред стотици клиенти от различни държави, от MAN Truck & Bus SE смятат, че знаят отговора. След пет години работа от компанията представиха най-мащабното обновяване на гамата си от товарни автомобили, обхващащо сериите TGX, TGS, TGM и TGL.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK