Как логистичните компании адаптират транспортните канали в ситуацията с коронавирус, така че да не се прекъсва веригата на доставките
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Как логистичните компании адаптират транспортните канали в ситуацията с коронавирус, така че да не се прекъсва веригата на доставките

Как логистичните компании адаптират транспортните канали в ситуацията с коронавирус, така че да не се прекъсва веригата на доставките

"Карго-партнер България" предлага цялостни логистични решения на своите клиенти чрез обвързването на въздушен, морски, сухопътен транспорт с претоварване и складиране в собствения си логистичен център. Сега на фокус е и ЖП сервизът, казва управителят Димчо Димчев

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
2620 прочитания

"Карго-партнер" е международна компания с повече от 35 години опит в логистиката. Фирмата следва иновациите и тенденциите на пазара при разширяване на портфолиото си от услуги и предлага на клиентите си гъвкави и индивидуални решения за транспорт, които по време на пандемия са необходими повече от всякога.

В момента "карго-партнер" фокусира усилията в развитието на ЖП сервиза си между Китай и Европа. Тази връзка не е ново решение за компанията и работи добре от няколко години за Централна и Източна Европа. Основните предимства на ЖП транспорта са краткото транзитно време спрямо морския транспорт и по-ниските разходи спрямо въздушния транспорт. Тези плюсове го правят предпочитано решение за пратките и до България.

"Обявеното извънредно положение повлия негативно върху редица сектори, обслужвани от логистичните компании и наруши добре работещите вериги на доставките" - коментира управителят на "карго-партнер" Димчо Димчев. Той пое ръководството на фирмата в началото на тази година и още в началото се срещна с предизвикателството "коронавирус". - "Ограниченията и забраните доведоха до забавяне на някой транспортни връзки и до претоварване на други. Възникна нужда от алтернативни варианти, които да работят за индустрията и да удовлетворят нуждите й. Тъй като нашите резултати изцяло зависят от клиентите ни, се заехме да потърсим алтернатива за връзката с Китай. Обстоятелствата ни насочиха да се фокусираме още по-силно върху ЖП транспорта", обясни Димчо Димчев.

Профил

Димчо Димчев е следвал "Управление на веригата" на доставките и "Финанси" във Виенския университет. Стартира кариерата си като стажант в австрийски спедиции. Продължава развитието си в отдел "Логистичен инженеринг" във Франс Маас, Холандия. През 2005 г. се завръща в България и изпълнява различни функции във "Вектра" (съвместно предприятие с Франс Маас и впоследствие ДСВ). От 2012 г. е ръководител на логистичните решения в "Гебрюдер Вайс" ЕООД. През януари 2020 г. той пое управлението на товарен партньор в България.

"Много български фирми вече използват този по-икономичен вариант за транспорт спрямо въздушния, чийто навла се покачиха драстично, а капацитетите са изчерпани за седмици напред. Транзитното време от Китай до София е в рамките на 17 дни. В момента имаме седем ежеседмични директни отпътувания от ключови градове като Шанхай, Шенжен и Тиендзин до нашите логистични центрове в Дунайска стреда и Варшава. Там пратките се обработват и се доставят с камион до нашия склад в София или се дистрибутират към получателите в страната. Услугата се предлага за групажни пратки и за цели контейнери и е подходяща за всички видове безопасни товари. През цялото време предоставяме пълна проследяемост и контрол на процеса на доставка, за да осигурим на клиентите си спокойствие и възможност да планират точно.

По желание на клиентите си можем да предложим и фискална митница в Полша, митническо представителство и допълнителна карго-застраховка. Приемаме всяка доставка лично и нашите служители винаги са в комуникация с клиентите. Това е нашето мото и го следваме стриктно в работата си", обобщава Димчо Димчев.

"Карго-партнер" е международна компания с повече от 35 години опит в логистиката. Фирмата следва иновациите и тенденциите на пазара при разширяване на портфолиото си от услуги и предлага на клиентите си гъвкави и индивидуални решения за транспорт, които по време на пандемия са необходими повече от всякога.

В момента "карго-партнер" фокусира усилията в развитието на ЖП сервиза си между Китай и Европа. Тази връзка не е ново решение за компанията и работи добре от няколко години за Централна и Източна Европа. Основните предимства на ЖП транспорта са краткото транзитно време спрямо морския транспорт и по-ниските разходи спрямо въздушния транспорт. Тези плюсове го правят предпочитано решение за пратките и до България.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK