Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
19 май 2020, 0:00, 1564 прочитания

Как логистичните компании адаптират транспортните канали в ситуацията с коронавирус, така че да не се прекъсва веригата на доставките

"Карго-партнер България" предлага цялостни логистични решения на своите клиенти чрез обвързването на въздушен, морски, сухопътен транспорт с претоварване и складиране в собствения си логистичен център. Сега на фокус е и ЖП сервизът, казва управителят Димчо Димчев

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Карго-партнер" е международна компания с повече от 35 години опит в логистиката. Фирмата следва иновациите и тенденциите на пазара при разширяване на портфолиото си от услуги и предлага на клиентите си гъвкави и индивидуални решения за транспорт, които по време на пандемия са необходими повече от всякога.

В момента "карго-партнер" фокусира усилията в развитието на ЖП сервиза си между Китай и Европа. Тази връзка не е ново решение за компанията и работи добре от няколко години за Централна и Източна Европа. Основните предимства на ЖП транспорта са краткото транзитно време спрямо морския транспорт и по-ниските разходи спрямо въздушния транспорт. Тези плюсове го правят предпочитано решение за пратките и до България.



"Обявеното извънредно положение повлия негативно върху редица сектори, обслужвани от логистичните компании и наруши добре работещите вериги на доставките" - коментира управителят на "карго-партнер" Димчо Димчев. Той пое ръководството на фирмата в началото на тази година и още в началото се срещна с предизвикателството "коронавирус". - "Ограниченията и забраните доведоха до забавяне на някой транспортни връзки и до претоварване на други. Възникна нужда от алтернативни варианти, които да работят за индустрията и да удовлетворят нуждите й. Тъй като нашите резултати изцяло зависят от клиентите ни, се заехме да потърсим алтернатива за връзката с Китай. Обстоятелствата ни насочиха да се фокусираме още по-силно върху ЖП транспорта", обясни Димчо Димчев.

Как логистичните компании адаптират транспортните канали в ситуацията с коронавирус, така че да не се прекъсва веригата на доставките


Профил

Димчо Димчев е следвал "Управление на веригата" на доставките и "Финанси" във Виенския университет. Стартира кариерата си като стажант в австрийски спедиции. Продължава развитието си в отдел "Логистичен инженеринг" във Франс Маас, Холандия. През 2005 г. се завръща в България и изпълнява различни функции във "Вектра" (съвместно предприятие с Франс Маас и впоследствие ДСВ). От 2012 г. е ръководител на логистичните решения в "Гебрюдер Вайс" ЕООД. През януари 2020 г. той пое управлението на товарен партньор в България.




"Много български фирми вече използват този по-икономичен вариант за транспорт спрямо въздушния, чийто навла се покачиха драстично, а капацитетите са изчерпани за седмици напред. Транзитното време от Китай до София е в рамките на 17 дни. В момента имаме седем ежеседмични директни отпътувания от ключови градове като Шанхай, Шенжен и Тиендзин до нашите логистични центрове в Дунайска стреда и Варшава. Там пратките се обработват и се доставят с камион до нашия склад в София или се дистрибутират към получателите в страната. Услугата се предлага за групажни пратки и за цели контейнери и е подходяща за всички видове безопасни товари. През цялото време предоставяме пълна проследяемост и контрол на процеса на доставка, за да осигурим на клиентите си спокойствие и възможност да планират точно.

По желание на клиентите си можем да предложим и фискална митница в Полша, митническо представителство и допълнителна карго-застраховка. Приемаме всяка доставка лично и нашите служители винаги са в комуникация с клиентите. Това е нашето мото и го следваме стриктно в работата си", обобщава Димчо Димчев.


Как логистичните компании адаптират транспортните канали в ситуацията с коронавирус, така че да не се прекъсва веригата на доставките


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Lufthansa се надява на 10 млрд. евро финансова помощ от германското правителство Lufthansa се надява на 10 млрд. евро финансова помощ от германското правителство

Авиопревозвачът договаря сделка, при която Берлин ще има дял от 25% в компанията

5 май 2020, 1490 прочитания

Извънредното положение пада, но част от мерките му остават 3 Извънредното положение пада, но част от мерките му остават

Здравният министър ще налага рестрикции заради пандемията, съдът ще работи, дава се държавен подарък за стопаните на плажове

4 май 2020, 9011 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Транспорт" Затваряне
Как ще се лети със самолет след края на карантината

Летищата по света въвеждат строги мерки за безопасност, които ще променят времето и представата за пътуване

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Дефектните мерки

След края на извънредното положение бизнесът оцелява много повече на мускули и в по-малка степен заради подкрепа от държавата

Парите ваши, схемите наши

Държавата нахлува на пазара на горива с верига бензиностанции и бази. Зад идеята прозират амбиции на политици, а проектът може да разбие пазара

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Майсторът, Маргарита и ние

Романът на Булгаков се завръща в книжарниците като колекционерско издание

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10