Концесията на гара Пловдив дерайлира

Собственикът на "Карат - С" Миролюб Столарски вече не е доволен от концесията на жп гара Пловдив

За пробива под гарата се знае от години, но стана проблемен едва сега
За пробива под гарата се знае от години, но стана проблемен едва сега    ©  Надежда Чипева
За пробива под гарата се знае от години, но стана проблемен едва сега
За пробива под гарата се знае от години, но стана проблемен едва сега    ©  Надежда Чипева
Темата накратко
  • Собственикът на "Карат - С" Миролюб Столарски вече не е доволен от концесията на жп гара Пловдив.
  • Освен COVID-19 като проблем се сочи и пробивът под гаровия комплекс, който извършва държавната НКЖИ.
  • Въпреки риска от прекратяване в концесията влиза нов съдружник - "Бигла III" на Красимир Шалев.

Транспортните концесии явно не са силата на това управление. След като летище София няма да излети по най-добрият начин от държавата, сега още един договор за транспортен актив, подписан по времето на ГЕРБ, е напът да дерайлира. Става дума за концесията на жп гара Пловдив.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се