Ryanair обяви полет София - Варна

След като Wizz Air пробва на два пъти, сега ирландската авиокомпания ще конкурира "България ер"

В началото на юли Ryanair обяви полети между София и Варна. Те ще започнат да се изпълняват от 1 август, ще бъдат пет пъти седмично и ще са част от разширения график на нискотарифната компания за лятото.

Полетите ще бъдат до края на октомври, като в момента на сайта на превозвача може да се открият билети за петък и неделя за близо 33 евро в двете посоки общо, като въпросната цена е за пътник, пътуващ с минимално количество багаж.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
10 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mrn331063967 avatar :-|
    mrn331063967
    • - 11
    • + 4

    Пак не излиза сметката; като те поканят на летището 5 часа преди полета, можеш да пътуваш само с малка раница, трябва да мислиш за допълнителен транспорт в София и във Варна..
    2ма души в кола пътуват за същата цена, същото време, но и с много повече комфорт и багаж

    Нередност?
  • 2
    mminchev avatar :-|
    Милен Минчев
    • + 9

    Чудесно е, че решават да пробват вътрешни полети. Ще видим доколко е реалистична обявената цена (защото при нискотарифните стартовата цена е малко как да кажа... условна :). Но е хубаво да има конкуренция. Дано само не се отчаят от броя желаещи да летят по маршрута прекалено бързо.

    Нередност?
  • 3
    susedkata avatar :-|
    Любопитната Съседка
    • - 2
    • + 5

    Уважаеми Капитал, бихте ли обяснили на вашите колеги от Дневник, че няма авиокомпании с имена "Раънер" и "Уизер", защото така се изписва единствено на руски. Английската дума е "air", която няма нищо общо с другата английска дума "err". Дори на мутрите от ТИМ им отне едно десетилетие да разберат това, и виждам че най-накрая са започнали да изписват правилно BulgariaAir (на кирилица "България Еър").

    Нередност?
  • 4
    rol1554925099606068 avatar :-|
    Rosen Zhelev
    • - 1
    • + 8

    До коментар [#] от "":

    Никой нормален, не отива повече от час, час и малко по-рано, особено за вътрешен полет където често не трябва да се чекира голям багаж.

    Нередност?
  • 5
    pyl1410118452376204 avatar :-|
    Martin Borisov
    • + 7

    До коментар [#] от "":

    пълна глупост. викат те час по-рано, а полетът е 35 минути. реално мога в 10 да изляза от нас, да си хвана метрото и в 12
    30 да съм кацнал във варна. с коюа за един час само излизаш от софия и посше още 5-6 часа по полумагистралата, търсене на паркинг и т.н - несравнимо е

    Нередност?
  • 6
    kaili_z avatar :-|
    kaili_z
    • - 1
    • + 5

    Да видим колко ще издеяне тази възможност. Хубаво си летеше Уиз, на ТИМ не им хареса. Времето ще покаже дали ще ги пребъде.Успех!

    Нередност?
  • 7
    zztop11 avatar :-|
    Здравко Здравков
    • - 2
    • + 2

    До коментар [#] от "":

    Всяка компания сама избира как да се транслитерира и произнася името й. Това важи и за други названия - фонетичната коректност може да бъде адаптирана (или директно жертвана) по някакви причини. Аналогично, казвате Вашингтон или Пекин на български (надявам се), а не Уошингтън и Байджинг... Така че "Райънер" даже е приличен "превод" - мисля, че те самите така изписват името си на български. Мен лично повече ме дразни сливането на двете думи в една, в този смисъл Уиз ер или България Ер са ми по-прилични.

    Нередност?
  • 8
    zztop11 avatar :-P
    Здравко Здравков
    • - 1
    • + 3

    До коментар [#] от "":

    Пълни глупости са, че на Уиз им били пречели ТИМ - нали дори си направиха база на едно от техните летища (Бургас), пък и два пъти вече (може би и трети ще пробват) изпълняват линии София-Варна за по година-две, София-Бургас май и в момента... Тъжната истина е, че са ни толкова селски вътрешните нужди и обеми от пътници, дори и през лятото, че просто не може да се рентира редовен курс, особено нискотарифен. 70% и повече са туристи, отиващи на море (нямаме чак такъв бизнес, че да има нужда професионалисти да летят всеки ден между градовете). А на море искаш да отидеш с куфари. А "нискотарифката" Райън излиза близо 200% по-скъпа, ако пътуваш с повече от ръчна чанта... Но нейсе, конкуренцията е здравословна, ще бъде готино, ако и трите компании летят София-Варна в някакъв момент :) Дотогава, ако искаш да минеш тънко - билет за нискотарифна купен месеци по-рано и куфарите си ги изпращаш до себе си по Еконт :):):)

    Нередност?
  • 9
    oio avatar :-P
    oio
    • - 1
    • + 2

    Малко смешна цялата работа - с метрото от Люлин имаш 1 час. 1 час чакане на летището. 35 минути полет и после още 25 минути до Варна -около 3 часа. (БЕЗ БАГАЖ) въпросното удоволствие около 70 лв. на калпак.
    С кола - в двете посоки 900 км. около 5-6 часа, средно 8 на 100, по 2 лева - 140 лева.
    Т.е. на двама души им излиза същото , но могат да вземат колкото багаж искат.
    Разликата е, че не се уморяваш от шофирането, но пък може да хванеш нощния влак. Да се наспиш като пич и сутринта да започнеш деня свеж.
    Цялата работа е на кантар и реално има смисъл само за единични пътници, които пътуват по работа, а повечето, които пътуват по тази дестинация отиват на почивка ...

    Нередност?
  • 10
    rainbou1 avatar :-P
    rainbou1
    • + 1

    Уиз 2 пъти настъпаха тая мотика, да видим Райън колко ще издържат.
    Знам ли - може лятото търсенето по линията да е голямо - България Еър лети в момента 3 пъти на ден - все пак пътя е над 400 километра, голяма част от него не е магистрала, така че това е добра алтернатива за хора с пари. На мен ми се щеше и до Бургас да има такова нещо, ама при наличието на магистрала за 60 лева си на морето за 4 часа (при спазване на ограниченията ха ха ) и алтернативата явно не е много атрактивна.

    Нередност?
Нов коментар