Строителството на горната част на 15 000-тонния мост при тунел "Железница" приключва през август

Строителството на горната част на 15 000-тонния мост при тунел "Железница" приключва през август

Мостът се изгражда по една от най-сложните технологии в строителството на този тип конструкции, за да се гарантират неговите здравина и устойчивост

Това е маркетинг публикация. Отговорността за нейното съдържание носи рекламодателят и то отговаря на правилата за нейтив пакети.
9725 прочитания

Строителството на горната част на 15 000-тонния мост при тунел "Железница" на автомагистрала "Струма" ще приключи в средата на август. Обектът е част от проект АМ "Струма" - Лот 3.1, Лот 3.3 и тунел "Железница", който се реализира с финансиране от ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014 - 2020. Мостът се изгражда по една от най-сложните технологии в строителството на този тип конструкции, за да се гарантират неговите здравина и устойчивост. Съоръжението е проектирано с две независими части с дължина 560 м и 510 м, а габаритът е 29.5 м. Остават последни дни до приключване на дейностите по дясното платно за движение.

След като беше изградена най-външната конструкция на тунел "Железница", която е закрепена към скалния масив, в момента се поставя вторичната облицовка. Работи се едновременно от четирите страни на двете тръби. Полагат се хидроизолация, електропроводи и отводнителна система. Предстои изграждане на резервоари с вода от двете страни на тунела, които ще служат при евентуални пожари и инциденти.

Съоръжението ще разполага със системи за енергоспестяващо осветление, вентилация, видеонаблюдение, пожароизвестяване, управление на трафика, аварийни SOS кабини, аудио- и радиооповестяване и електронна система за контрол на достъпа.

Към момента 75% от дейностите по тази част от автомагистрала "Струма" са изпълнени. Строителните дейности започнаха през октомври 2019 г. и на обекта се работи без прекъсване.

Строителството на горната част на 15 000-тонния мост при тунел "Железница" на автомагистрала "Струма" ще приключи в средата на август. Обектът е част от проект АМ "Струма" - Лот 3.1, Лот 3.3 и тунел "Железница", който се реализира с финансиране от ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014 - 2020. Мостът се изгражда по една от най-сложните технологии в строителството на този тип конструкции, за да се гарантират неговите здравина и устойчивост. Съоръжението е проектирано с две независими части с дължина 560 м и 510 м, а габаритът е 29.5 м. Остават последни дни до приключване на дейностите по дясното платно за движение.

След като беше изградена най-външната конструкция на тунел "Железница", която е закрепена към скалния масив, в момента се поставя вторичната облицовка. Работи се едновременно от четирите страни на двете тръби. Полагат се хидроизолация, електропроводи и отводнителна система. Предстои изграждане на резервоари с вода от двете страни на тунела, които ще служат при евентуални пожари и инциденти.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.

Влезте в профила си

Всеки потребител може да чете до 5 статии месечно без да има абонамент за Капитал.

Вижте абонаментните планове
Close
Бюлетин
Бюлетин

Вечерни новини

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.