Доставчиците на електрически скутери влизат в нов етап на развитие

Компаниите трябва да отговорят на нови изисквания, за да могат да предлагат услугите си

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Ерата на бързия растеж за фирмите за електрически скутери е към края си. Фирмите, пострадали силно от мерките за ограничение на пандемията, съобщават, че употребата на тези превозни средства се връща до първоначалните си нива в градовете, съобщава Reuters. Секторът се изправя пред нови предизвикателства - по-строги регулации, сред които лицензи, ограничаващи броя оператори; потребители, изискващи по-добър софтуер и превозни средства; както и застрахователи, които не предлагат своите услуги за компаниите поради рисковете за здравето при употребата на скутерите.

В резултат на това цените на услугата се покачват, както и може да се стигне до допълнителна консолидация в сектора. Някои от по-малките фирми вече са били закупени, като например Zagster, придобита от транспортната технологична компания Superpedestrian през 2020 г., и Scoot, закупена от Bird Rides през 2019 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар