Доставчиците на електрически скутери влизат в нов етап на развитие
Компаниите трябва да отговорят на нови изисквания, за да могат да предлагат услугите си


Павел Бонкин

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Ерата на бързия растеж за фирмите за електрически скутери е към края си. Фирмите, пострадали силно от мерките за ограничение на пандемията, съобщават, че употребата на тези превозни средства се връща до първоначалните си нива в градовете, съобщава Reuters. Секторът се изправя пред нови предизвикателства - по-строги регулации, сред които лицензи, ограничаващи броя оператори; потребители, изискващи по-добър софтуер и превозни средства; както и застрахователи, които не предлагат своите услуги за компаниите поради рисковете за здравето при употребата на скутерите.
В резултат на това цените на услугата се покачват, както и може да се стигне до допълнителна консолидация в сектора. Някои от по-малките фирми вече са били закупени, като например Zagster, придобита от транспортната технологична компания Superpedestrian през 2020 г., и Scoot, закупена от Bird Rides през 2019 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.