Sony гледа към пазара на електрически автомобили

Google, Apple и Dyson също проявяват сериозен интерес към сектора

Все повече технологични компании се насочват към автомобилния пазар.
Все повече технологични компании се насочват към автомобилния пазар.
Все повече технологични компании се насочват към автомобилния пазар.    ©  Reuters
Все повече технологични компании се насочват към автомобилния пазар.    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Sony проучва по-сериозно възможността да влезе на пазара на електрически автомобили със свой модел. Ако това се случи, японската компания ще се присъедини към технологични конкуренти като Xiaomi и Foxconn, които стават част от развиващата се индустрия. Главният изпълнителен директор на Sony Кеничиро Йошида обяви създаването на дъщерната компания Sony Mobility по време на технологичното изложение CES 2022 в Лас Вегас.

Технологичният гигант представи и прототип на електрически автомобил от типа SUV по време на събитието, макар че не даде информация за цената или датата на пускане на пазара. Sony е лидер в изработването на сензори за автономни и самонаблюдаващи се превозни средства. Новият автомобил използва същата платформа за електрически превозни средства като представения преди 2 години седан Vision-S, който започна тестове в Европа през декември 2020 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове