Въздушният вход към Пловдив

Пловдивската аерогара най-вероятно ще бъде отново предложена за концесия, а междувременно държавата иска да я развива

През лятото на 2009 г. летището се сдоби с нов пътнически терминал, изграден за около 40 млн. лева от държавата и с капацитет 1000 пътници в пиков час. Тези пътници така и не дойдоха
През лятото на 2009 г. летището се сдоби с нов пътнически терминал, изграден за около 40 млн. лева от държавата и с капацитет 1000 пътници в пиков час. Тези пътници така и не дойдоха
През лятото на 2009 г. летището се сдоби с нов пътнически терминал, изграден за около 40 млн. лева от държавата и с капацитет 1000 пътници в пиков час. Тези пътници така и не дойдоха    ©  Цветелина Белутова
През лятото на 2009 г. летището се сдоби с нов пътнически терминал, изграден за около 40 млн. лева от държавата и с капацитет 1000 пътници в пиков час. Тези пътници така и не дойдоха    ©  Цветелина Белутова
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Всичко за Пловдив може да откриете в специалната секция на Капитал.

Ако има град, който да конкурира София по възможности за развитие - това със сигурност е Пловдив. Почти всички фактори са налице освен един - връзката по въздух.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 2
    rainbou1 avatar :-|
    rainbou1
    • - 2
    • + 1

    Много добър пример къде държавата не трябва да се намесва..
    Едва ли някой може да представи някакво маркетингово проучване...май нещата пак опират до "използване" ( разбирай "крадене") на едни пари.
    Не знам кой е вярвал в бъдещето на летище на 100 км от летището на столицата на държавата.

    Нередност?
  • 3
    susedkata avatar :-|
    Любопитната Съседка
    • - 1
    • + 3

    Не може просто да сложиш едно летище в средата на полето и да скръстиш ръце и да чакаш то да ти носи туристи. Туристите ще дойдат когато градът Пловдив стане известна международна туристическа дестинация. А за да се направи Пловдив известна туристическа дестинация вече не са нужни много пари, а е нужен АКЪЛ. Не става с един клип по EuroNews. Има youtube, има инфлуенсъри и влогъри, които общината в Пловдив може да котка хитро и да използва за популяризирането на града. Но пак казвам, за това се иска някой с АКЪЛ. Също така ако имаше железопътна интермодална връзка между Летище Пловдив и Летище София, пловдивското летище може лесно да се превърне в едно второ софийско летище, до което да се стига за час път от София (така както се пътува от центъра на Лондон до летищата Лутън или Станстед например).

    Нередност?
  • 4
    shtekman avatar :-|
    shtek
    • - 2
    • + 5

    До коментар [#1] от "cose":

    посмали, манго! с 60,000 е намаляло населението на Пловдив-област, а не Пловдив-град ;) и да, Пловдив е вторият най-голям град до доказване на противното, което няма да се случи преди обявяването на данните от преброяването!

    Нередност?
Нов коментар