Липсата на зарядни станции може да спре революцията на електроколите
Забравете производствения ад на Tesla. Най-трудната част от електромобилите е захранването


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Купувачите на автомобили са все по-често зад волана на електрически превозни средства (EV). Нищо чудно, тъй като те са вълнуващи и лесни за управление в сравнение с еквивалентите с двигател с вътрешно горене (ICE). Тъй като разходите за батерии падат, цените падат. Но преминаването към електромобили означава много повече от удоволствие от шофирането. Транспортът е отговорен за около една четвърт от световните въглеродни емисии, а превозните средства по пътищата представляват около три четвърти от този дял. Ако има някакъв шанс за достигане на нетни нулеви емисии до 2050 г., електромобилите ще трябва да поемат властта, и то скоро.
Шестте милиона пионери, които ще изберат електромобили тази година, все още ще представляват само 8% от всички купувачи. Това число ще трябва да се увеличи до около две трети до 2030 г. и до 100% до 2050 г., за да се постигнат нетните цели. Много инвеститори работят с предположението, че всичко това ще се случи толкова гладко, колкото Tesla превключва предавките. Огромните пазарни оценки на компанията на Илън Мъск и на други нови като Rivian с неговите електрически пикапи, както и на скъпите китайски фирми за електромобили, свидетелстват за невероятното доверие. Производителите на електрически батерии също процъфтяват и техните акции растат.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Недостигът на ел.енергия също, но ние имам опит с опашки и графици кой кога да зарежда и колко.
AUDI участваха с електро-бъги в Дакар .. значи не е толкова фатален проблемът!
В момента наблюдаваме преходна технология и нещо в нея ще се промени радикално. Вероятно водорода ще е следващата спирка, което значително ще намали обема на батериите.
Най притеснително, е че батериите в последствие ще са един голям замърсител защото за тяхната преработка след употребата ще има много вредни емисии.
Затова мисля че електромобилите не са решението което ни е необходимо за да запазим природата. Решението е друго но над това трябва да помислят учените а не индустриалците . За да не се превърнем в индустриално бунище !
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.