Какво следва за въздушния транспорт
Нови варианти на ковид спират възходящата траектория на авиацията
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
За добро или за лошо, работата и пазаруването бяха завинаги променени от пандемията. Авиационната индустрия обаче се надява, че нейното прекъсване, причинено от ковид-19, ще се окаже временно. За щастие на лишените от почивки, посещения при семейство и приятели или бизнес пътувания летенето през 2022 г. ще изглежда малко повече като това от ерата на авиацията преди пандемията. Разлики ще се откриват между вътрешните и международните маршрути, късите и дългите полети и тези на изток и запад.
Броят на самолетите, издигащи се в небето, нараства постоянно от март 2020 г. насам, когато пандемията за първи път принудително ги приземи. Според повечето прогнози до 2024 г. самолетите ще превозват толкова пътници, колкото и през 2019 г. Международната асоциация на въздушния транспорт IATA смята, че около 3.4 млрд. души ще се качат на борда през 2022 г. Това е почти двойно повече от броя им през 2020 г., макар че броят им е все още далеч от тази от 2019 г., когато са били превозени 4.5 млрд. души.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.