Новите скорости на транспорта

Липсата на шофьори, камиони и контейнери ще задържи високо цените на транспортната услуга. Кога през 2022 г. махалото ще тръгне в обратната посока все още не може да се прогнозира

Производството на нови тежкотоварни камиони се случва бавно и с много неизвестни при ценообразуването
Производството на нови тежкотоварни камиони се случва бавно и с много неизвестни при ценообразуването
Производството на нови тежкотоварни камиони се случва бавно и с много неизвестни при ценообразуването    ©  Reuters
Производството на нови тежкотоварни камиони се случва бавно и с много неизвестни при ценообразуването    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

С избухването на пандемията от COVID-19 пръв на барикадата се оказа транспортът. Той пострада драматично в първите няколко месеца на новия блокиран свят. Това се вижда от отчетите на големите 100 компании в сектора, които имат с близо 800 млн. лв. по-малко приходи за 2020 г.

След преминаването на първоначалния шок обаче транспортът и логистиката доказаха, че светът няма как да продължи да се върти без тях, и по-скоро влязоха в графата на дефицитните стоки, като по веригата на доставки се появиха сериозни сътресения, невиждани до този момент.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар