Новите скорости на транспорта
Липсата на шофьори, камиони и контейнери ще задържи високо цените на транспортната услуга. Кога през 2022 г. махалото ще тръгне в обратната посока все още не може да се прогнозира


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
С избухването на пандемията от COVID-19 пръв на барикадата се оказа транспортът. Той пострада драматично в първите няколко месеца на новия блокиран свят. Това се вижда от отчетите на големите 100 компании в сектора, които имат с близо 800 млн. лв. по-малко приходи за 2020 г.
След преминаването на първоначалния шок обаче транспортът и логистиката доказаха, че светът няма как да продължи да се върти без тях, и по-скоро влязоха в графата на дефицитните стоки, като по веригата на доставки се появиха сериозни сътресения, невиждани до този момент.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.