Битката за гарата в Нова Загора или защо европарите понякога вредят на градовете
Общината и железопътната компания правят всичко възможно, за да разрушат сграда, която хората искат


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Нова Загора е град предимно от еднофамилни къщи и панелни блокове. Основната част от сградите са строени през 60-те и 70-те години на миналия век. На този фон е разбираемо, че градът иска да опази една от най-старите сгради - жп гарата.
В тази битка обаче новозагорци се изправиха срещу неочаквано силна комбинация - държавния мастодонт Национална компания "Железопътна инфраструктура", която държи собствеността върху сградата и собствената си община, която застана на страната на НКЖИ.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Ама разбира се, закъде без Петкана Бакалова?
Каузата определено си заслужава.
Но въпросната госпожа, в стръвното си желание да не изпуска нищо, от което някога може и да извлече някаква полза, е способна да опорочи абсолютно всичко, до което се докосне.
Примери в биографията ѝ - колкото щете...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.