Wizz Air иска да утрои флота си до 2030 г.

Компанията ще има нужда да наема по 2000 души на година

От компанията изчисляват, че трябва да наема по 2000 души на година, или по един член на кабинния екипаж на час.
От компанията изчисляват, че трябва да наема по 2000 души на година, или по един член на кабинния екипаж на час.
От компанията изчисляват, че трябва да наема по 2000 души на година, или по един член на кабинния екипаж на час.    ©  Цветелина Белутова
От компанията изчисляват, че трябва да наема по 2000 души на година, или по един член на кабинния екипаж на час.    ©  Цветелина Белутова

Пандемията не се е отразила на намеренията на нискотарифната авиокомпания Wizz Air и тя все така планира да утрои флота си до 2030 г. Това означава, че броят на настоящите около 150 самолета Airbus A320 ще се увеличи на 500, като компанията има потвърдени поръчки от Airbus.

Това означава експанзия на мрежата и пазарите, като целта е достигането на 1 млн. полета на година. По отношение на пътниците това означава увеличение от 40-42 млн. пътници на 170 млн. при достигане на бройката от 500 самолета.

Wizz Air в търсене на хора

За да се случи всичко това, настоящият брой на служителите, който е около 6000, трябва да се увеличи до 20 хил. По-рано компанията обяви, че търси 4600 нови пилоти. Голямата нужда от пилоти, кабинен състав, механици съществува в авиацията от преди пандемията.

От компанията изчисляват, че трябва да наема по 2000 души на година, или по един член на кабинния екипаж на час, като на година броят на новите самолети ще е по 30-40. Целта за България е до края на годината да се назначат още 100 души кабинен състав.

Какво се предлага

Андраш Радо, старши мениджър за набиране на кабинен екипаж в Wizz Аir, съобщи, че през юни ще набират кадри в София (11, 16, 24), Варна (3, 15) и Бургас (9, 25).

Основните изисквания, на които трябва да отговарят кандидатите, са да са навършили 18 години, да могат да достигат до 210 см с вдигнати ръце без токчета и изправени на пръсти, да има завършено средно образование, да владеят свободно - писмено и говоримо - английски и български език, да могат да плуват. Опитът не е задължителен, като обучението трае от 4 до 6 седмици.

Преминава се през три етапа. Първоначални 9 месеца, през които сте младши служител. След това ставате кабинен състав, а след една година и старши кабинен състав. Заплащането е разделено на базово и заплащане на летателен час, като то зависи от позицията и продължителността на полета.

Все още няма коментари
Нов коментар