Автогигантите сериозно изостават на пазара на електрически коли в Китай
Засега те не могат да отговорят на желанието за "кола-смартфон"
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
- Шофьорите в Китай все по-често избират електрически автомобили.
- Предпочитаният вариант са местните производители.
- Западните компании не предлагат hi-tech преживяването, което е ключово за местния пазар.
Китайският автомобилен пазар, както много от нещата в азиатската страна, е най-големият в света. В продължение на десетилетия традиционните автомобилни производители като Volkswagen, Audi, Nissan и Ford доминираха на него. Те доминират в Китай от 90-те години на миналия век, като обикновено държат общо 60-70% от продажбите на леки автомобили през последните години. Volkswagen дори вече разпродаде електрическите си модели в Европа и САЩ за тази година. Нарастващият интерес към електрическите автомобили (EV) обаче ги постави в ситуация, в която трябва да настигат местната продукция.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.