Новите влакове за 1 млрд. лв. Доставка до 2026 г.
42 крайградски, включително двуетажни, и 20 междуградски push-pull влака трябва да се закупят по плана за възстановяване


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Един от най-скъпите проекти по Плана за възстановяване и устойчивост е за БДЖ - грант за 666 млн. лв.
- Той е за 35 едноетажни и 7 двуетажни електрически мотриси за 160 км/ч за крайградски превози и 20 влака за скорост от 200 км/ч за основните направления в страната
- Планът предвижда до края на тази година да бъдат обявени търговете за закупуването им, а договорите да се сключват догодина
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Тази година дву-етажни, следващата - три-етажни.
Давай, Събев!..
Браво! Най-после нещо да се раздвижи с влаковете.
До коментар [#2] от "evpetra":
До коментар [#2] от "evpetra":
Вие лично откога не сте се качвали на влак?..
До коментар [#3] от "dobadoba":
Отпреди 2 - 3 години. Мой племенник редовно пътува от Русе до София и обратно с влак, предпочита го пред автобуса. Аз също смятам да направя еднодневно пътуване Русе - София и обратно, за да си свърша нещо. Предпочитам влака, защото ще мога да си поспя след ранното ставане, което не мога да си позволя, когато шофирам.
До коментар [#4] от "evpetra":
На мен ми се случва от време на време.
Като цяло услугата на БДЖ е добра, по-скоро трябва да се оправи инфраструктурата от НКЖИ. Там нещата са... не особено поддържани.
Иначе се пооправи хигиената, случвало ми се е дори да видя тоалетна хартия в WC-тата :)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.