Летище София: Under Construction от догодина

През 2023 и 2024 г. новият терминал ще бъде строителна площадка. Целта е удвояване на капацитета на летището и модерно управление, магазини и заведения

Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на "СОФ кънект", иска летището да стане 5 звезди до 2028 г.
Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на "СОФ кънект", иска летището да стане 5 звезди до 2028 г.
Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на "СОФ кънект", иска летището да стане 5 звезди до 2028 г.    ©  Надежда Чипева
Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на "СОФ кънект", иска летището да стане 5 звезди до 2028 г.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Темата накратко
  • За две години сегашният Терминал 2 трябва да се преобрази - да се минава по-бързо, да има повече магазини и ресторанти, нов паркинг.
  • Инвестицията на концесионера ще е 70 млн. евро.
  • Третият терминал ще е свързан със сегашния, а старият ще е за бизнес и ВИП полети.

Малко над година след концесионирането новият стопанин на летище София обяви, че реконструкциите на Терминал 2 започват. Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на компанията концесионер "СОФ кънект", съобщи пред журналисти, че финалната цел в този първи етап е да се повиши капацитетът на Терминал 2, така че полетите от Терминал 1 да бъдат прехвърлени там, както и да има възможност за още полети.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    susedkata avatar :-|
    Любопитната Съседка
    • + 3

    Наистина ли никой от ГЕРБ/ДПС няма да носи съдебна отговорност затова, че подариха софийското летище на единствения кандидат без никакъв опит в тази сфера и с намерение за най-малко инвестиции в летището (в сравнение с останалите кандидати)?!? Да не говорим, че никой не знае кои са реалните собственици зад този съмнителен инвестиционен фонд и защо след като той спечели конкурса с най-лошата оферта, му бяха опростени да НЕ плаща на българската държава дължимите такси за концесията за първите 10 години от концесията. Просто си е чист криминален случай откъдето и да го погледнеш.

    Нередност?
Нов коментар