Стартъпът AVER иска да е новият играч на пазара за споделена мобилност в София
Целта на компанията е да пусне 100 електромобила в столицата до края на 2022 г.


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Мартин Вълчанов и Петко Божинов ще разчитат на финансиране от фондове за рисков капитал за стартиране на компанията си.
- Според бизнес плана на AVER ще са необходими минимум 600 хил. евро, за да започнат работа.
- Оптимистичните планове са до края на 2022 г. около 100 електромобила на бъдещата компания да бъдат налични в София.
През есента на 2021 г. Мартин Вълчанов предлага на Петко Божинов да създадат компания за споделена мобилност, която да стартира с флотилия от около 100 автомобила в София, а при добри резултати да навлезе на пазара и в други градове. Според разчетите им срещу финансиране в размер на 600 хил. евро могат да стартират до края още на тази година. Те преговарят за инвестиции с фондове за рисков капитал, които да им помогнат и с ноу-хау.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
6 коментара
А иновация в услугата? Не би ли следвало нов бранд, навлизащ на вече съществуващ пазар да предложи някаква иновация в бизнеса?
Дъмпинг на цените не звучи като нещо печелившо в дългосрочен план.
За справка можем да погледнем сходната ситуация с онлайн супермаркетите, която е влязла в следващата фаза.
Звучи интересно, успех на услугата. Всяка конкуренция е добре дошла!
Страхотна идея! Вярвам в нейния успех!
Романтично начало, беЗ конкретика и капка в морето с тези 100 автомобила. Със сигурност Спарк има доста недостатъци, но Авер трябва да имат визия с какво да конкурират. С цената няма да могат, това е недостатъчно
Няма нищо иновативно - Спарк са в София от толкова години
Поне можеха да се фокусират в/у Варна, Бургас, Русе и Ст. Загора - това са градове с общо население близо 1млн, но в нито 1 от тях няма електромобили
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.