Германски минерални бани
След 13 години усилия българските балнеохотели бяха одобрени от германските здравни каси


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- След 13 години усилия българските балнеохотели бяха одобрени от германските здравни каси.
- Потенциалният пазар е огромен: 20 млн. души, които пътуват за превенция и рехабилитация в чужбина.
- Идването на част от тях в България е свързано с инвестиции в маркетинг и транспорт, но зависи и от качеството на услугите.
Септември е особен месец за туризма. Обичайно се прави калкулация за отминалия най-ваканционен летен сезон и се започва планиране за следващия. Този септември обаче се оказа разтърсващо труден заради фалита на туристическия гигант Thomas Cook, който остави неплатена сметка от десетки милиони към български хотелиери и партньори. Трусът запуши една новина, която има потенциал да промени силно сектора. Този път в положителна посока.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Похвално е, че този туризъм започва да се развива и че може да се използва и за лечение на много хора, тъй като имаме толкова минерални източници, които не се използват.
Грешка е да се разчита на ниската цена като предимство, с тоя начин на мислене България никога нема да се отърве от бедността.
Не е вярно, че България признава разходите в чужди болници. Това става само, ако лечението не съществува в България. На практика сме закрепостени към единствената си здравна каса.
Не е по темата на статията, но и детайлите са важни, не са само фон.
И Сийка Кацарова сънува за субсидирани чартърни полети от държавата. Ами нали тези полети биха обслужвали не повече от двадесетина хотела по морето? Защо не вземат да си поделят риска от чартирането тези хотели?
И не е вярно, че последните 13 години е имало някакви кой знае какви усилия особено от министерството/агенция на туризма.
Министър Ангелкова беше твърде заета със съвместни рекламни кампании с Томас Кук.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.