10 тенденции, които ще променят туризма след COVID кризата
Търсене на алтернативен и устойчив туризъм, бум на вътрешни пътувания, повече безконтактни технологии и много хигиена са част от промените
Седмични новини за европейски регулации, бизнес и финансиране.
Коронавирусът променя много дейности и сектори, но едва ли другаде те са толкова ускорени, видими и преки, колкото в туристическата индустрия. Много неща няма да са като преди в пътуванията - поне за известно време, а може би и за дълго.
От една страна, значителни промени ще има в търсенето: масовите дестинации ще се избягват, конферентният и конгресният туризъм ще са на дъното си, бизнес пътуванията може никога да не възстановят обема си, мегапроявите няма да са атрактивни за пътуващите, сватбените дестинации ще пустеят... Засега не е ясно дали епидемията ще успее да разбие трайно хегемонията на масовия туризъм и да промени модела в световен мащаб. Със сигурност обаче поне в близките две години бутикови, устойчиви и алтернативни продукти и дестинации ще се радват на небивало търсене, заниманията на открито ще са хит, а вътрешният туризъм ще процъфтява.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
12 коментара
И ако си построил къща за гости със субсидии в Исперих ( не без съдействието на местната структура на ДПС), кво пряйм ся???
wishful thinking. ако всички искаме подобни неша - 'бутикови дестинации' и 'почивка без тълпи' то много бързо това ще се превърне в много небутикова дестинация и почивка с тълпа, щото нали всички сме там. изобщо вземаме желаното за възможно даже не за действително, и оставяме настрана колко е желано дори.
Разбрахте ли за скандалната брокерка Бистра М., която се сгодява за свой колега след като забременява, но може да се окаже че ще се омъжи за брата на детето си.
Е колкото и да я хвалят като фиансов гуру, аз не бих се доверил на такъв човек.
А Бистра е точно такава – за кратко време става близка до сърцата (и не само) на няколко свои колеги и началници до степен да разбие на пух и прах екипната работа в компанията.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.