Изби с широко отворени врати
Виненият туризъм и в България набира популярност, като винарни вече предлагат добри условия за посещения и дегустации, някои включително и с настаняване


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
- Виненият туризъм тепърва ще се развива и все още има някои недостатъци за преодоляване, но потенциалът е голям.
- Посещенията повишават продажбите на място в избите и допринасят много за развитието на регионите.
- Сред гостите преобладават българите, но интерес има и от организирани и индивидуални чужди туристи.
Последните няколко години бяха тежки за туризма в България, но с някои позитивни изненади. Пандемията донесе неочакван подем за вътрешния туризъм - българи изпълваха черноморските градчета, планинските курорти, СПА хотелите и дори избите. Мнозина откриха винените пътувания в двете ковид години, търсейки туризъм, който да е едновременно интересен и атрактивен, но и по-интимен и уединен. А и какъв по-добър антидот за стреса от няколко чаши вино.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.