Може ли България да стане международна винена дестинация
Да, но първо предстои много работа по ново винено райониране на страната, разработване на винени маршрути, брандинг и имиджмейкинг
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Подобрените условия за туризъм във винарните в момента привличат основно родния пазар и атракционни визити от чужденци, дошли иначе за морски, планински или градски туризъм. За да привлекат външни потоци от специализирани винени туристи обаче, е нужно повече. Комбинацията вино и туризъм е особена, защото и при двете имиджът е този, който основно продава. Ако един потенциален летен турист не знае нищо за България, не е чувал за Черноморието и не познава особеностите на курортите, той едва ли ще резервира почивка в Слънчев бряг, колкото и хубави хотели да има там.
По същия начин, ако един винопочитател не знае нищо за България като страна винопроизводител, за нейните винени региони и интересни сортове, няма как да очакваме той да се заинтересува от целенасочено посещение в коя да е изба с иначе прекрасно вино.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.