Новият брой:
Какво се случва в държавата

Може ли България да стане международна винена дестинация

Да, но първо предстои много работа по ново винено райониране на страната, разработване на винени маршрути, брандинг и имиджмейкинг

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Подобрените условия за туризъм във винарните в момента привличат основно родния пазар и атракционни визити от чужденци, дошли иначе за морски, планински или градски туризъм. За да привлекат външни потоци от специализирани винени туристи обаче, е нужно повече. Комбинацията вино и туризъм е особена, защото и при двете имиджът е този, който основно продава. Ако един потенциален летен турист не знае нищо за България, не е чувал за Черноморието и не познава особеностите на курортите, той едва ли ще резервира почивка в Слънчев бряг, колкото и хубави хотели да има там.

По същия начин, ако един винопочитател не знае нищо за България като страна винопроизводител, за нейните винени региони и интересни сортове, няма как да очакваме той да се заинтересува от целенасочено посещение в коя да е изба с иначе прекрасно вино.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.