Кой ходи на винен туризъм

Част от избите са атрактивни за чужди гости, които разнообразяват престоя си в България, но в много винарни българите са основна публика и са растящ сегмент

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Виненият туризъм има две потребителски лица. Едното са специализираните туристи, които пътуват специално за виното. Стандартният им профил по света е по-често мъже, на средна възраст, високо образовани, с добри към високи доходи, които посещават няколко изби в едно пътуване.

Другото лице са по-масовите туристи. Те нямат задълбочени знания за виното, макар да обичат да го пият. При тях водеща е емоцията от избата като интересно и непознато място, удоволствието от виното и удобствата, а за българските потребители двигател е и това, че тази ниша е нова и виненият туризъм се приема за престижно преживяване.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    panepomnimbash avatar :-P
    panepomnimbash

    Винарките !

    Нередност?
Нов коментар