Кой ходи на винен туризъм
Част от избите са атрактивни за чужди гости, които разнообразяват престоя си в България, но в много винарни българите са основна публика и са растящ сегмент
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Виненият туризъм има две потребителски лица. Едното са специализираните туристи, които пътуват специално за виното. Стандартният им профил по света е по-често мъже, на средна възраст, високо образовани, с добри към високи доходи, които посещават няколко изби в едно пътуване.
Другото лице са по-масовите туристи. Те нямат задълбочени знания за виното, макар да обичат да го пият. При тях водеща е емоцията от избата като интересно и непознато място, удоволствието от виното и удобствата, а за българските потребители двигател е и това, че тази ниша е нова и виненият туризъм се приема за престижно преживяване.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Винарките !
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.