Social Recruiting*, или новите роли на специалистите по подбор

Личното присъствие в социалните мрежи става все по-важно за намирането на подходящите кандидати

Shutterstock    ©  Shutterstock

Визитка

Милена Клисарска e мениджър подбор в "Адеко България" от 2011 г. Преди това има 10-годишен опит в областта на подбора в реалния бизнес в различни сфери – финансовата, телекомуникации, хранително-вкусовата.

Напоследък все по често се коментира въпросът "за" или "против" правенето на подбор и търсенето на кандидати в социалните мрежи. Интересно е, че никъде не съм виждала подобни дискусии за правенето на бизнес в интернет пространството. В този случай сме единодушни, че който не е в интернет, изостава спрямо конкурентите си.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    nigmand avatar :-|
    Елена Ангелова

    Хубавото обаче е, че и за някои фирми / "брендове" има повечко инфо отколкото преди. Интересен текст.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал