Не си отивай

Или 10-те най-ефективни метода за задържане на ключовите служители

Всички сме чували, че това, което не се купува с пари, се купува с много пари. Истината е, че същата максима важи с пълна сила и по отношение на запазването на ключовите (а и не само) служители в дадена компания. Особено пък във времена на криза и свити заплати, когато всяка по-примамлива оферта – а такива вече постепенно започват отново да се появяват – може изведнъж да ви остави без някои от най-ценните ви кадри.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    atropin avatar :-|
    atropin
    • + 8

    Що трябваше да пишете цяла статия, като можете да го кажете с едно изречение: Ако искаш да задържиш някой служител, дай му повече пари!

    Нередност?
  • 2
    desolater avatar :-|
    Desolater
    • + 3

    Ако си решил да напускаш е голяма грешка е да останеш само защото са ти предложили повече пари! Най-вероятно пак ще напуснеш след максимум година и половина.

    Нередност?
  • 3
    milkoyanakiev avatar :-|
    maxx
    • + 1

    До коментар [#2] от "Desolater":

    Прекият ръководител трябва да е пълен кретен, ако веднъж те е задържал с повече пари и за мин. Половин година не създал/намерил твой заместник.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал