Ангажираните служители – сърцето на всеки успешен бизнес

Или как да мотивирате екипа си и какви могат да са ползите от това за компанията

За автора

Петър Ганчев е ръководител отдел "Обучения" в "Адеко България". Преди да се присъедини към екипа на "Адеко", Петър е бил търговски директор на учебен център "New Horizons - България". Бил е хоноруван преподавател в магистърска програма "Електронен бизнес и електронно управление" в СУ "Св. Климент Охридски", а преди това е бил акаунт мениджър в Taxback. В "Адеко България" Петър Ганчев администрира програми за обучение и развитие, координира осигуряването на функционален трансфер на знания и умения в съответствие с потребностите по нива и направления.

Компаниите, които наемат, развиват и задържат ангажирани служители, са по-успешни от тези, които не го правят. Служителите, които са заети и доволни в работата си, отделят голямо влияние на растежа и успеха на компанията. По същия начин неангажираните служители имат негативно влияние върху способността на дадена организация да се превърне във или да се задържи като водеща във вашата индустрия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове