Не предлагайте кутията, създайте преживяване

Или 10 начина как да направим връзката студенти - бизнес по-успешна

Милена Петкова е мениджър "Знание" и ръководител на проекта "Корпоративен университет "Карол". Година след стартирането му проектът получи награда в конкурса Leadership 500 Awards 2014 в категорията International Company.

Преди да се присъедини към финансовата група "Карол", Петкова е била HR мениджър и мениджър подбор и консултант. Дълги години е работила като журналист и мениджър в печата и радиото.  Има магистърска степен по журналистика в СУ "Св. Климент Охридски", международни отношения в УНСС и управление и развитие на човешките ресурси в Училището по мениджмънт на НБУ. 

Какво могат да дадат компаниите на студентите? Или студентите на компаниите? Без да повтарям или отричам добре известните факти, посочвани в безкрайната дискусия за връзката между образованието и бизнеса, ще ви предложа 10 начина, които реално могат да я подобрят. И причината да твърдя, че всеки един от тях е добър и работещ, е, че това не са просто идеи и прочетена теория, а зад всеки има история от моя личен опит. Всички те могат да бъдат обобщени и в един-единствен съвет – предложете преживяване. А ето и самите препоръки: 


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал