Не предлагайте кутията, създайте преживяване
Или 10 начина как да направим връзката студенти - бизнес по-успешна


Милена Петкова

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.

Преди да се присъедини към финансовата група "Карол", Петкова е била HR мениджър и мениджър подбор и консултант. Дълги години е работила като журналист и мениджър в печата и радиото. Има магистърска степен по журналистика в СУ "Св. Климент Охридски", международни отношения в УНСС и управление и развитие на човешките ресурси в Училището по мениджмънт на НБУ.
Какво могат да дадат компаниите на студентите? Или студентите на компаниите? Без да повтарям или отричам добре известните факти, посочвани в безкрайната дискусия за връзката между образованието и бизнеса, ще ви предложа 10 начина, които реално могат да я подобрят. И причината да твърдя, че всеки един от тях е добър и работещ, е, че това не са просто идеи и прочетена теория, а зад всеки има история от моя личен опит. Всички те могат да бъдат обобщени и в един-единствен съвет – предложете преживяване. А ето и самите препоръки:
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Тази нали знае, че стажовете са за по няколко месеца, а не по пет години?
Публикувано през m.capital.bg
Според статията, компаниите основно трябва да работят за своите стажанти. Освен това са задължени да им плащат като на свои служители. Май ще понамалеят стажантите...
Ко? Не!
Публикувано през m.capital.bg
Много добре.
Аз го прочетох като насоки за работа с новопостъпилите работници, които при нас са току що завършили студенти или учещи в момента, и всичко е ОК. Всъщност и сам съм достигнал до някои от насоките по емпиричен път. Образованието обаче си е образование - просто всичко се научава по-бързо. Само глупаците се учат от само от собствените си грешки.
Още един елемент:Приемственост,а не самонадеяност.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход