Дистрибуторският договор през призмата на конкуренцията
Той е широко разпространен като правно средство за уреждане на отношенията между търговците


Антония Пеева

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Пазарът играе важна роля в регулирането на производството, размяната, разпределението, потреблението на стоки и услуги. Практиката показва, че не е достатъчно на потребителите единствено да се предостави възможност да получат удовлетворяващи нуждите им продукти и услуги, но е необходимо същите тези продукти и услуги да бъдат налични в адекватни количества и качество, на достъпно място и в удобно време. Именно тези аспекти определят дистрибуцията като възможност, чрез която, от една страна, отделните индивиди и групи хора получават това, от което се нуждаят, а от друга, производителите реализират резултатите от своята дейност.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.