Черен петък за директния маркетинг след GDPR

Как регламентът за защита на личните данни промени правилата в дигиталната реклама

Reuters    ©  Reuters
Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Авторът Радослав Маринков, CIPP/E, е адвокат, адвокатско съдружие "Ърнст и Янг" (EY)

Манията по "черен петък"1 бавно обхваща потребителите не само в САЩ, но и в Европа. Европейската версия на масовите разпродажби на стоки със солидни отстъпки обаче често се случва дигитално. В дните около "черния петък" електронните пощи на потребителите се препълват от съобщения, информиращи за наличието на нови стоки и отстъпки, за които си струва човек да се събуди в ранни зори, за да чака пред компютъра възможността да купи мечтания телевизор с огромна отстъпка. Често срещана гледка е и появата на рекламен банер, докато четете любимия си сайт, който магически ви предлага почивка точно в онзи хотел, който преглеждахте преди минути, отново обещавайки голяма отстъпка от цената.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал