Черен петък за директния маркетинг след GDPR

Как регламентът за защита на личните данни промени правилата в дигиталната реклама

Reuters    ©  Reuters
Авторът Радослав Маринков, CIPP/E, е адвокат, адвокатско съдружие "Ърнст и Янг" (EY)

Манията по "черен петък"1 бавно обхваща потребителите не само в САЩ, но и в Европа. Европейската версия на масовите разпродажби на стоки със солидни отстъпки обаче често се случва дигитално. В дните около "черния петък" електронните пощи на потребителите се препълват от съобщения, информиращи за наличието на нови стоки и отстъпки, за които си струва човек да се събуди в ранни зори, за да чака пред компютъра възможността да купи мечтания телевизор с огромна отстъпка. Често срещана гледка е и появата на рекламен банер, докато четете любимия си сайт, който магически ви предлага почивка точно в онзи хотел, който преглеждахте преди минути, отново обещавайки голяма отстъпка от цената.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал