Битката за пазара на растително мляко
Стартъпи и международни компании се борят да надделеят на нарастващия пазар, който се оценява на 17 млрд. долара


Най-важното от сектора на агробизнеса и еврофинансирането за земеделието всеки месец във вашата поща
През последните девет месеца учени от лабораториите на най-големия производител на храни в света са заети да разработват технология, с която да превърнат грахови зърна в мляко, пише Financial Times.
Докато работеха над своето решение, комбинирайки грахов протеин с вода, влакна от цикория, захар и слънчогледово масло, те се присъединяваха към все по-конкурентна битка. Със стартирането на новата марка мляко от жълт грах Wunda, Nestlé стана част от нарастващия международен опит за привличането на потребителите на краве мляко към растителни алтернативи. Един конкурент - Oatly, направи огромен скок - от скромно начало в шведския град Малмьо до първично публично предлагане, което го оцени на 10 млрд. долара.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.