Марк Вехтер: "Ако до 5 г. нямате мобилна стратегия, умирате"

В днешната рубрика за интернет бизнеса, разговаряме с Марк Вехтер, член на управителния съвет на асоциацията за мобилен маркетинг (MMA)

"Най-голямото предизвикателство в индустрията е фрагментацията. Разполагаме с много операционни системи. От една страна е Android, от друга iOS, Palm (закупена от HP), Symbian, чиято посока на развитие е неясна, MeeGo (съвместна инициатива на Nokia и Intel) и BlackBerry OS на RIM. Освен това има между 12 и 20 браузъра и разнообразие от екрани и резолюции. Всички тези фактори затрудняват много индустрията. Все пак тя ще ги превъзмогне, защото мобилните телефони са винаги включени и винаги с нас"

Думите на Марк Вехтер звучат силно на конференцията MobileWEB, организирана от списание ".net" и Mobile Monday Sofia. Това е защото още не сте чули неговите аргументи.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал