За добрите банери

Няколко съвета на Владимир Георгиев от "Банерджийница"

Според хилядите материали по темата, банерите се канят да умрат всеки момент. Въпреки това досега те се оказват "учудващо" устойчиви. Ето няколко насоки как да създадем работещи банери, събрани от Владимир Георгиев от "Банерджийница".

Банерната реклама е ефективна и това е безспорен факт. Оспорват го единствено компании, които продават реклама на клик (CPC - Cost Per Click). Но и двете крайности са грешни. Банер рекламата е ефективна, ако искате да забележат вашата марка. Има компании, за които налагането на бранда е по-важно, отколкото това потребителят да кликне върху банера. Тяхната цел е да се запомни марката или предлагания продукт/услуга.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове