Няма измъкване
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Няма измъкване

Няма измъкване

Асен Георгиев
2739 прочитания

© Google


Много хора обичат да разпускат с т.нар. кежуъл уеббазирани игри - те са лесни, неангажиращи и напълно безплатни. Напоследък с все по-голяма сила се налага схващането, че именно тези игри, които са достъпни за огромна аудитория, ще дадат пореден тласък на цялата развлекателна индустрия. Това наистина може да се окаже така. Особено след като през изминалата седмица стана ясно, че интернет компанията Google започва бета тестове на AdSense for Games. AdSense е популярен софтуер, който "съобразява рекламите със съдържанието на вашия сайт, а вие печелите пари, когато посетителите кликват върху тях", се казва на официалната страница на интернет търсачка номер едно.

Различното в AdSense for Games е, че този софтуер е предназначен за уеббазирани игри. В блога на Google можете да видите филмче, което демонстрира как точно се интегрират рекламите в игрите. Вариантите са различни - след края на даден рунд, при започване на нова игра, в определни моменти по време на игра и т.н.

Създаването на AdSense for Games не е изненада за технологичните и рекламни среди. Това е по-скоро логичен и очакван ход след като Google придоби компанията Adscape Media през февруари миналата година. Както може би се досещате тази фирма беше млада и амбициозна и се занимаваше с разработване на софтуер за позициониране на реклами в игри.

Решението на Google да навлезе именно в сегмента на кежуъл игрите е елегантен начин да се заобиколи челен сблъсък с компании като Massive Inc., които имат сериозен опит в разработването на програми за инкорпориране на реклами в компютърни и конзолни игри. Всъщност Massive Inc. от около две години е собственост на Microsoft. Решението на Google да навлезе в леките и популярни уеббазирани развлекателни програми се крие и в тяхното голямо търсене. Според информация, цитирана в блога на Google, около 25% от "уебжителите" или 200 млн. души играят поне веднъж седмично.

Експерти прогнозират, че пазарът на реклами интегрирани в игри (уеббазирани, компютърни и конзолни) ще достигне до 865 млн. долара през 2012, пише productplacement.biz. В момента този бизнес се изчислява на около 360 млн. долара.

Възможно е AdSense for Games да подейства освежаващо на производителите на кежуъл игри. Сега те ще печелят не само от рекламата, която е навсякъде по страниците им, а и от послания, вмъкнати в самите игри. В момента Google се опитва да разшири мрежата от сайтове, които да използват AdSense for Games, така че, ако имате такъв, и смятате че няма да изгоните посетителите му като добавите още реклама, опитайте и вие.

Много хора обичат да разпускат с т.нар. кежуъл уеббазирани игри - те са лесни, неангажиращи и напълно безплатни. Напоследък с все по-голяма сила се налага схващането, че именно тези игри, които са достъпни за огромна аудитория, ще дадат пореден тласък на цялата развлекателна индустрия. Това наистина може да се окаже така. Особено след като през изминалата седмица стана ясно, че интернет компанията Google започва бета тестове на AdSense for Games. AdSense е популярен софтуер, който "съобразява рекламите със съдържанието на вашия сайт, а вие печелите пари, когато посетителите кликват върху тях", се казва на официалната страница на интернет търсачка номер едно.

Различното в AdSense for Games е, че този софтуер е предназначен за уеббазирани игри. В блога на Google можете да видите филмче, което демонстрира как точно се интегрират рекламите в игрите. Вариантите са различни - след края на даден рунд, при започване на нова игра, в определни моменти по време на игра и т.н.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

1 коментар

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK