Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

50% спад в продажбите на нови автомобили

В момента посетителите в салоните са по-скоро зрители, отколкото реални купувачи<br />
В момента посетителите в салоните са по-скоро зрители, отколкото реални купувачи<br />
В момента посетителите в салоните са по-скоро зрители, отколкото реални купувачи<br />    ©  Надежда Чипева
В момента посетителите в салоните са по-скоро зрители, отколкото реални купувачи<br />    ©  Надежда Чипева

Според данните от началото на годината до края на февруари в страната са продадени 4645 нови превозни средства, докато през първите два месеца на миналата година са били продадени 9290 коли.

За февруари спадът е от 53% - продадени са били 2345 нови превозни средства спрямо 4981 през февруари 2008 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    OBX
    • - 1
    • + 3

    тепърва ще става по-зле. камионите и автобусите съвсем ще загинат, колите ще паднат с още 50%.

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    ул. &quot;Бигла&quot;
    • - 1
    • + 4

    Очакваше се. В България имаше 10 години наред пълно несъответствие между инвестиции в инфраструктура и брой на автомобили. Хора, които не си плащат тока за стълбищата на кооперацията с месеци, имат по 3 автомобила в семейството. Строителите не могат да си продадат подземните гаражи, в същото време клиентите, които не искат да извадят 6 хиляди евро за подземен гараж, си купуват коли за по 30 хиляди евро и ги държат по градинките и тротоарите. Преасфалтирането на нашата улица ще струва не повече от 200 хиляди лева, в същото време по нея има паркирани коли, които окулярно оценям на 5-10 милиона лева. Същите субекти басирам се, не са плащали данък МПС откак са се родили. За тези хора трябва да бъде намерен механизъм, парите да отидат поне 2% в асфалт, вместо в по-нови модели, тунинги и нови коли за децата. Знам, че са се нагрухали с кредити и особено сега не им стига кеша, но съжалявам, да са мислили. Трябва съдя-изпълнител да ги пришпори, да си размърдат дебелото и космато ориенталско гъзе.

    Нередност?
  • 3
    tucker_case avatar :-P
    tucker case
    • - 2
    • + 1

    уау... ульицъ бьиглъ... :)))

    Нередност?
  • 4
    sclera avatar :-?
    sclera_bg
    • - 1

    Не мисля че Пиаджио (Piaggio) произвеждат автомобили. Piaggio Group се състои от марките Piaggio, Vespa, Gilerra, Aprilia, Moto Cuzzi и Derbi. И са само двуколесни.
    Ама къде-къде по интересно е да напишеш, че "През първите два месеца на годината няма продадени нито една кола от марките Кадилак, Крайслер, Корвет, Хамър и Пиаджио."

    Нередност?
  • 5
    boyo avatar :-|
    Boyo
    • + 1

    Уважаеми sclera_bg,

    Освен двуколесни моторни превозни средства, Piaggio произвеждат и фургони, както и бордови автомобили и товарни и пътнически ванове. Техният вносител за България е компанията Соф Ко (http://www.sofco.bg)
    Разбирам, че и вие се стремите към актуалност и достоверност, но не разбирам неприкрития ви опит за конфронтация...

    Поздрави,
    Бойчо Попов

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал