С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 19 мар 2009, 20:19, 4042 прочитания

ДАИТС изготви проект за развитието на високоскоростния интернет в България

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Проектът на Национална програма за развитие на широколентовия достъп в Република България е първата крачка към приемането на документ, очертаващ пътя, по който би трчбшало да мине развитието на високоскоростният интернет в България.
Днес, 19 март, Държавната агенция за информационни технологии и съобщения (ДАИТС) публикува на своята интернет страница проект на Национална програма за развитие на широколентовия достъп в Република България. Общественото обсъждане на документа ще продължи до 20 април 2009 г.

Преди по-малко от две седмици Камен Рангелов, директор дирекция "Политика в съобщенията" към (ДАИТС), изрази убеденост, че проектът ще влезе в Министерски съвет. Сред аргументите на Рангелов беше и фактът, че България е последната страна в ЕС, която няма такава стратегия.

Повече по темата можете да прочетете тук. А по-детайлно представяне на стратегията очаквайте в брой 12 на "Капитал".





  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Архив" Затваряне
Здравното министерство забрани детски млека и храни да се продават в аптеките

Още от Капитал
Какво прави една реклама ефективна

Николай Караджов, Светослава Диновска и Радомир Иванов от агенцията Saatchi&Saatchi Sofia, пред "Капитал"

Къде е еко-то в данъка за колите

Новите данъчни идеи на София се мотивират със замърсяването на въздуха, но реално нямат връзка с това

Румънското управленско дуо: От едната страна на барикадата

Новият премиер Лудовик Орбан и преизбраният президент Клаус Йоханис обещават про-ЕС ера и реформи в Румъния

От какво боледува педиатрията

За лечението на 1.2 млн. деца в България се отделят само 11% от бюджета на здравната каса

Нова концепция: Bagri by Boykovski

"Искаме да придадем повече характер на заведението и на храната, която предлагаме"

Гледни точки

Новата поредица прожекции "Киноточка" започва с документален филм за музиката в киното

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10