Новият брой:
Служебната президентска република

Glaxo става лидер в грижата за кожата

GSK утроява продажбите на дерматологични продукти
GSK утроява продажбите на дерматологични продукти
GSK утроява продажбите на дерматологични продукти    ©  GlaxoSmithKline
GSK утроява продажбите на дерматологични продукти    ©  GlaxoSmithKline

Вторият по големина производител на лекарства в света GlaxoSmithKline Plc (Glaxo) се споразумя да купи световния лидер в продуктите за грижа за кожата - американската Stiefel Laboratories Inc. Поглъщането ще възлезе общо на 3.6 млрд. долара.

Това е поредната многомилиардна сделка във фармацевтичния сектор от началото на годината, макар и на доста по-малка стойност от предишните. Тя е в рамките на следваната напоследък стратегия от британската компания Glaxo към диверсифициране на бизнеса й. Целта е да заздрави позициите й на пазара на дерматологични продукти. Портфолиото на Glaxo включва продукти от ваксини и лекарства против туберкулоза до пасти за зъби.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал