Новият брой:
Служебната президентска република

Unilever дава 1.275 млрд. евро за сапуните на Sara Lee

Препаратите за лична хигиена с марката Sanex (на Sara Lee) се видяха достатъчно съблазнителни за Unilever.
Препаратите за лична хигиена с марката Sanex (на Sara Lee) се видяха достатъчно съблазнителни за Unilever.
Препаратите за лична хигиена с марката Sanex (на Sara Lee) се видяха достатъчно съблазнителни за Unilever.    ©  sara lee
Препаратите за лична хигиена с марката Sanex (на Sara Lee) се видяха достатъчно съблазнителни за Unilever.    ©  sara lee

Производителят на сапуните Dove, една от най-големите компании за потребителски стоки и битова химия в света - Unilever, е предложила да плати 1.275 млрд. евро (1.87 млрд. долара) за продуктите на Sara Lee за лична хигиена и за европейския бизнес с почистващи препарати. Част от сделката ще бъдат душгеловете Sanex и сапуните Radox.

Сделката, най-голямата за базираната в Лондон и Ротердам компания Unilever през последните девет години, ще укрепи лидерските й позиции при дезодорантите и препаратите за почистване на кожа. Това е и най-голямата сделка под ръководството на новия изпълнителен директор Пол Полман, който оглави компанията по-рано тази година.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kadiyata avatar :-|
    Белият Негър
    • + 1

    Санекс са наистина едни от най добрите продукти за лична хигиена. Но да не забравяме и Амби пур,и те са на Сара Лии.
    Унилевър знаят какво им трябва,и го купуват.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал