Walt Disney влага 1 млн. долара в магазините си
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Walt Disney влага 1 млн. долара в магазините си

Предстои най-голямото обновяване на съоръженията на Walt Disney във Флорида.<br />

Walt Disney влага 1 млн. долара в магазините си

Маргарита Насева
4393 прочитания

Предстои най-голямото обновяване на съоръженията на Walt Disney във Флорида.<br />

© Reuters


В период, когато повечето магазини и търговци за продажби на дребно съкращават разходите или предпазливо прибягват до стратегически промени, Walt Disney поема по противоположния път. Медийната компания става все по-агресивна и пуска в действие амбициозен и скъпоструващ план за пълна промяна на своите 340 магазина в САЩ и Европа, както и за откриване на нови търговски обекти включително и на прочутия "Таймс скуеър". Walt Disney World пък предприема най-голямото обновяване на част от съоръженията си в своята история.

Walt Disney смята да ребрандира своите магазини Disney Stores под надслов „Парк на въображението” (Imagination Park) и да ги превърне в уютни развлекателни центрове. Пълните с играчки и дрехи редици ще бъдат преоформени и интегрирани в нови развлекателни дейности.

Целта е децата да бъдат подтикнати да влизат по-често магазините на Walt Disney и да прекарват повече време там с надеждата, че така ще нараснат продажбите, пише New York Times. Изданието цитира анализатори, според които Disney ще похарчи около 1 млн. долара през следващите пет години за трансформиране на магазините и за инсталиране на интерактивни технологии.

Новата визия на магазините на Disney ще стане факт от май догодина. Първи ще могат да й се порадват малките и големи клиенти в Южна Калифорния, Лонг Айланд и Мадрид.

Влиянието на Стив Джобс върху новата концепция е видимо, отбелязва New York Times. То си личи и от стремглавото навлизане на технологиите в света на Walt Disney. Джобс влезе в борда на директорите, след като медийната компания купи Pixar Animation през 2006 г. и той стана най-голям акционер в Walt Disney. Тази година той бе в продължителен отпуск по болест за трансплантация на черен дроб.

С магазините не свършват амбициозните планове на Walt Disney. Американското издание Staten Island Advance неотдавна съобщи, че скоро ще започне и най-голямото обновяване на Walt Disney World от създаването на курорта през 1971 г. WDW е един от най-посещаваните курорти в развлекателната и медийната империя Walt Disney. Състои от четири тематични парка, два аквапарка, 23 хотела, кафенета, ресторанти и места за развлечения, разположени край Орландо, щата Флорида. Обновяването ще завърши през 2012 г.

Мащабните планове за промени в света на Walt Disney са съобщени месец, след като компанията купи легендарния създател на комикси Marvel Entertainment.

В период, когато повечето магазини и търговци за продажби на дребно съкращават разходите или предпазливо прибягват до стратегически промени, Walt Disney поема по противоположния път. Медийната компания става все по-агресивна и пуска в действие амбициозен и скъпоструващ план за пълна промяна на своите 340 магазина в САЩ и Европа, както и за откриване на нови търговски обекти включително и на прочутия "Таймс скуеър". Walt Disney World пък предприема най-голямото обновяване на част от съоръженията си в своята история.

Walt Disney смята да ребрандира своите магазини Disney Stores под надслов „Парк на въображението” (Imagination Park) и да ги превърне в уютни развлекателни центрове. Пълните с играчки и дрехи редици ще бъдат преоформени и интегрирани в нови развлекателни дейности.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

5 коментара
  • 1
    boby1945 avatar :-P
    boby1945

    С 1 млн. долара не може да осигури и тоалетната хартия на 340 те си магазина.... и то ако е "Бела" онзи с листото от рекламата...
    ..........................
    О натягане сте забравили поне 5 нули........

  • 2
    voxy avatar :-|
    voxy

    ма четете по-внимателно де :)
    "The five-year plan calls for Disney to spend around $1 million on each store to redesign and install new technology."

    по милионче на магазин

  • 3
    Avatar :-|
    l

    Мдаа, не само Дневник, но и Капитал запада. Поне каот преписват, да преписват достоверно :(

  • 4
    Avatar :-|
    дот

    Не вярвах, че ще го напиша, но за пръв път да съм съгласен с boby1945!
    :)

  • 5
    deian_dimov avatar :-P
    Friedrich Nietzsche

    Да бе, защо пишат на"кило" за ред им плащат..? Ами тогава ето Ви два реда, който може да ме цитирате.
    Грешките тук и в Дневник изданията ни са причинени от хората, които със всички сили се стремят да бъдат актуални и поради това се допускат тези, досадни разбира се, технически грешки.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.