В период, когато повечето магазини и търговци за продажби на дребно съкращават разходите или предпазливо прибягват до стратегически промени, Walt Disney поема по противоположния път. Медийната компания става все по-агресивна и пуска в действие амбициозен и скъпоструващ план за пълна промяна на своите 340 магазина в САЩ и Европа, както и за откриване на нови търговски обекти включително и на прочутия "Таймс скуеър". Walt Disney World пък предприема най-голямото обновяване на част от съоръженията си в своята история.
Walt Disney смята да ребрандира своите магазини Disney Stores под надслов „Парк на въображението” (Imagination Park) и да ги превърне в уютни развлекателни центрове. Пълните с играчки и дрехи редици ще бъдат преоформени и интегрирани в нови развлекателни дейности.
Целта е децата да бъдат подтикнати да влизат по-често магазините на Walt Disney и да прекарват повече време там с надеждата, че така ще нараснат продажбите, пише New York Times. Изданието цитира анализатори, според които Disney ще похарчи около 1 млн. долара през следващите пет години за трансформиране на магазините и за инсталиране на интерактивни технологии.
Новата визия на магазините на Disney ще стане факт от май догодина. Първи ще могат да й се порадват малките и големи клиенти в Южна Калифорния, Лонг Айланд и Мадрид.
Влиянието на Стив Джобс върху новата концепция е видимо, отбелязва New York Times. То си личи и от стремглавото навлизане на технологиите в света на Walt Disney. Джобс влезе в борда на директорите, след като медийната компания купи Pixar Animation през 2006 г. и той стана най-голям акционер в Walt Disney. Тази година той бе в продължителен отпуск по болест за трансплантация на черен дроб.
С магазините не свършват амбициозните планове на Walt Disney. Американското издание Staten Island Advance неотдавна съобщи, че скоро ще започне и най-голямото обновяване на Walt Disney World от създаването на курорта през 1971 г. WDW е един от най-посещаваните курорти в развлекателната и медийната империя Walt Disney. Състои от четири тематични парка, два аквапарка, 23 хотела, кафенета, ресторанти и места за развлечения, разположени край Орландо, щата Флорида. Обновяването ще завърши през 2012 г.
Мащабните планове за промени в света на Walt Disney са съобщени месец, след като компанията купи легендарния създател на комикси Marvel Entertainment.
В период, когато повечето магазини и търговци за продажби на дребно съкращават разходите или предпазливо прибягват до стратегически промени, Walt Disney поема по противоположния път. Медийната компания става все по-агресивна и пуска в действие амбициозен и скъпоструващ план за пълна промяна на своите 340 магазина в САЩ и Европа, както и за откриване на нови търговски обекти включително и на прочутия "Таймс скуеър". Walt Disney World пък предприема най-голямото обновяване на част от съоръженията си в своята история.
Walt Disney смята да ребрандира своите магазини Disney Stores под надслов „Парк на въображението” (Imagination Park) и да ги превърне в уютни развлекателни центрове. Пълните с играчки и дрехи редици ще бъдат преоформени и интегрирани в нови развлекателни дейности.
5 коментара
С 1 млн. долара не може да осигури и тоалетната хартия на 340 те си магазина.... и то ако е "Бела" онзи с листото от рекламата...
..........................
О натягане сте забравили поне 5 нули........
ма четете по-внимателно де :)
"The five-year plan calls for Disney to spend around $1 million on each store to redesign and install new technology."
по милионче на магазин
Мдаа, не само Дневник, но и Капитал запада. Поне каот преписват, да преписват достоверно :(
Не вярвах, че ще го напиша, но за пръв път да съм съгласен с boby1945!
:)
Да бе, защо пишат на"кило" за ред им плащат..? Ами тогава ето Ви два реда, който може да ме цитирате.
Грешките тук и в Дневник изданията ни са причинени от хората, които със всички сили се стремят да бъдат актуални и поради това се допускат тези, досадни разбира се, технически грешки.