Първи оплаквания от Nexus One, телефонът на Google
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Първи оплаквания от Nexus One, телефонът на Google

Reuters

Първи оплаквания от Nexus One, телефонът на Google

Асен Георгиев
6261 прочитания

Reuters

© Robert Galbraith


"В момента е голяма каша", коментира Ксения Кофман във форума на Google, посветен на Nexux One. Проблемът е, че към момента няма отделна телефонна линия, където собствениците на новозакупени телефони да получават информация от първа ръка. Към момента поддръжката се извършва само онлайн. В някои случаи отговорите на някои въпроси, изпратени по имейл или публикувани във форума на компанията, се бавят с повече от 24 часа.

Това изнервя хората, които са платили по $179, за да получат телефона на Google заедно с двугодишен договор към безжичния американски оператор Т-Mobile, както и потребителите, които са се бръкнали с $529, за да се сдобият с модерния смартфон, без да се обвързват с конкретни отношения с даден оператор. 

Най-многобройните оплаквания до момента са свързани с проблеми, свързани с 3G връзката, осъществявана през мобилното устройство, както и с ниското ниво на техническа поддръжка.

Много от потребителите не са наясно всъщност към кого трябва да се обърнат, за да потърсят техническа помощ - към производителя на устройствата HTC, мобилният оператор Т-Mobile или към интернет търсачката Google. Потребители съобщават във форума, че служители на отделните компании ги препращат "от гише на гише".

В отговор, говорител на Google заяви, че компанията работи заедно с партньорите си (T-Mobile и HTC) и прави всичко възможно максимално бързо да стартират адекватна поддръжка по различни канали, съобщава BBC.

Междувременно след официалния анонс на Nexus One на 5-ти януари в интернет се изляха тонове виртуално мастило, с коeто почитатели на новите технологии и анализатори, коментираха новия телефон. Сред безбройните публикации за момента надделява мнението, че смартфонът е е добър, дори много добър, но не и революционен (какъвто беше iPhone през 2007, например).

"В момента е голяма каша", коментира Ксения Кофман във форума на Google, посветен на Nexux One. Проблемът е, че към момента няма отделна телефонна линия, където собствениците на новозакупени телефони да получават информация от първа ръка. Към момента поддръжката се извършва само онлайн. В някои случаи отговорите на някои въпроси, изпратени по имейл или публикувани във форума на компанията, се бавят с повече от 24 часа.

Това изнервя хората, които са платили по $179, за да получат телефона на Google заедно с двугодишен договор към безжичния американски оператор Т-Mobile, както и потребителите, които са се бръкнали с $529, за да се сдобият с модерния смартфон, без да се обвързват с конкретни отношения с даден оператор. 


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

19 коментара
  • 1
    milamberian avatar :-|
    Петър Бояджиев

    Четох кометари тип как "не създавал достатъчна близост" както iPhone и как едва ли "бихме могли да заспим до него" както Blackberry.
    Да им имам проблемите!

  • 2
    venimus avatar :-|
    Волен от Ривиа

    топ пък iphone една революция...
    даже мултитаск няма, какъв смартфон е това?

  • 3
    alek.dzhebyan avatar :-|
    activesrc

    "не създавал достатъчна близост" - значи е добър, щом тва са му кусурите

    ... неосъзнати iPhone-фетишисти :)

  • 4
    Avatar :-|
    Bushido

    До коментар [#1] от "milamber":

    ROFL, тези хора телефон ли искат или вибратор ;)

  • 5
    stratsimir avatar :-|
    strk

    горките, платили 179$ или 500$ за смартфон, тук ще се радваме, ако дойде на цена под 1500 лв, а за поддръжката... тук това е непозната дума

  • 6
    mcphisto38 avatar :-|
    Димитър Димитров

    Това е цената, която плащат early adopters. Nexus Two ще бъде по-добър.

  • 7
    voxy avatar :-|
    voxy

    iPhone бил революционен, чувате ли се!? много шум за нищо, както повечето продукти на Apple
    А тези пискащи потребители са малоумници, които точно това заслужават

  • 8
    Avatar :-|
    k

    Телефона е изключително добър. iphone беше революционен - този цели различно нещо. Така или иначе и 2та телефона неслучайно не присъстват на българския пазар.

  • 9
    Avatar :-|
    инж. Ганев

    анонимен 5, много мрънкаш! Искаш ли да направим сделка ти ми плащаш на парче по 1000 лева на paypal, а аз ти пращам колкото ти душа побира Нексуси по пощата в България? Ха-ха-ха! Няма майтап ако искаш и сериозно може да я разглеждаш тая оферта.

  • 10
    fccf avatar :-|
    fccf

    Nexus-7 ще са ептен яки :)


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK