С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
20 1 авг 2006, 15:11, 10689 прочитания

Ревю: "Другите" хора

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Leo Burnett Sofia създадоха суперемоционална pro bono рекламна кампания за хората с ментални увреждания. Кампанията е част от по-голям проект по програма PHARE, изпълнител е Министерството на труда и социалната политика.Освен министерството кампанията се осъществява от "Обществено сдружение за здраве", "Програмен и аналитичен център за европейско право" и St. George Hospital Medical School, University of London.

Освен Leo Burnett, pro bono са участвали още SIA Advertising, продуцирали клипа чрез Camera, Павел Червенков, заснел фотосесиите за печатните визии, Слави Трифонов и "Куку бенд", написали аранжимента на музиката по мотиви от народна песен, bTV, "Нова тв", БНТ и GTV, които ще излъчват клипа, News Outdoor Bulgaria, предоставили локации за външната реклама. Единствените инвестирани средства са били за покриване на производствените разходи. Парите за тяхното покриване са дошли от две дарения по 15 хил. евро - едно от фондацията на "Булбанк" и едно от Британското посолство.

Концепцията на кампанията е базирана на изследване, направено безплатно от TNS BBSS.

Целта на кампанията е да привлече общественото внимание към проблемите на хората с ментални увреждания. А целият проект е насочен към подобряване на начина на живот на хората с ментални увреждания, на услугите, които им се предоставят, разработване на нови програми за работа с тях, мащабна програма за обучение на професионалистите в сферата на психично-здравната грижа, разработване на предложения за промени в законодателството и т.н.

Клипът е изключително въздействащ, копирайта - също. Концепцията изглежда балансирана така, че да не отблъсне аудиторията с прекалена потиснатост, но и да не губи своята емоционалност. Според едно изследване всеки четвърти българин в един или друг момент в живота си е жертва на тези състояния... Замисли се...

Концепция: Leo Burnett Sofia

Криейтив директор: Светослав Тодоров

Артдиректор: Диана Дюлгерова

Копирайтъри: Светослав Тодоров, Тошка Иванова

Акаунт директор: Галина Чулева

Фотограф: Павел Червенков

Продуцент: Camera

Режисьор: Ангел Апостолски

Изпълнителен продуцент: Стела Павлова

Оператор: Ненад Бороевич


  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Клавиатурно трио Клавиатурно трио

7 фев 2013, 4564 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Борислав Кандов" Затваряне
Weekly Juice #2

Защото идеите са навсякъде

Сложното уравнение - пари за обществени медии

Време е за модел на финансиране на БНТ, БНР и БТА, който да им осигурява нормално развитие и независимост

Тихият монопол в София продължава

Три различни поръчки, финансирани с пари от ЕС, за над 1200 информационни табла по софийските спирки са дадени на свързани фирми

"Агрия груп" купува производител на слънчогледово олио

Базираната в Лясковец "Кехлибар" ще е първата компания за преработка на слънчоглед в портфейла на холдинга

Как (не) живеем

Кураторката Вера Млечевска за въпросите, които поставя предстоящото българско участие на Венецианското биенале

Ах, Мария

Излезе първата книга на създателката на блога Brain Pickings

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 7

Капитал

Брой 7 // 16.02.2019 Прочетете
Капитал PRO, Ирландски гигант в опаковките купува завод в Луковит, сделка за офис сграда за 60 млн. лв., Coca-Cola HBC придобива сръбски производител на храни

Емисия

DAILY @7AM // 19.02.2019 Прочетете