С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
1 16 ное 2006, 20:25, 8167 прочитания

Бранд мениджъри за престиж

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Отново, по-добре късно, отколкото никога. Поредното издание на конкурса "Брандмениджър на годината" приключи във вторник вечерта. С донякъде изненадващи резултати. Но и с някои познати проблеми.Да започнем с проблемите. Този път нямаме нищо против организацията на церемонията:) Презентаторите (в голямата си част) се вместваха в отпуснатите им 10 минути. Самите презентации, обаче, бяха под всякаква критика и със сигурност под нивото на подобно мероприятие, претендиращо да отличава най-добрите маркетинг професионалисти в страната. Единствено Владимир Николов от Maxxium България направи нещо по-интересно и така взе наградата на "Капитал" и "Дневник" за най-добър презентатор. Шестте презентации бъкаха от грешни или непълни названия на термини от маркетинга. Цитираха се изследвания за познаваемостта на марката, без да се казва спомогната или не, сред каква аудитория и т.н. Цитираше се брой "контакти с аудиторията" - какви, къде... А любимото ни четене на текст от слайдовете дори не заслужава да го споменаваме. Да не говорим, че по коридорите на "Кемпински" усилено се обсъждаше дали победилата впоследствие кампания "Девин Изворна вода" въобще е трябвало да участва в категория "Въвеждане на нова марка на пазара", след като тя може да се приеме (че дори е) по-скоро като допълнение на основната марка минерална вода "Девин".
Стигнахме и до изненадващите резултати. Или резултат, по-скоро. Без да претендираме за сериозно проучване сред публиката на церемонията, като че ли се очакваше победител да бъде Мария Тойчева със старта на Vivatel.
Ако трябва да направим някакъв извод от тазгодишното издание на конкурса, той е, че базата в лицето на създадената организация я има. Остава кандидатите да започнат да произвеждат качествено съдържание, с което да претендират за наградите. Иначе (както и друг път сме казвали) всичко ще остане на ниво колегиално тупане по гърба и трупане на кух престиж.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Клавиатурно трио Клавиатурно трио

7 фев 2013, 4764 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Борислав Кандов" Затваряне
PR: Теменужка Иванова е новата “Мис Благоеввград”

Още от Капитал
Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Глътка надежда за БНР

Изненадващо медийният регулатор реши да даде шанс на Андон Балтаков, който има опит в доказани медийни компании като "Асошиейтед прес" и CNN.

Защо си отиват експертите

Отстраняването на неудобните и неадекватните партийни назначения подменя функцията на държавната администрация

Грета Тунберг и пророците на климатичния апокалипсис

Световният икономически форум в Давос отново показа пропастта между думи и дела в областта на борбата с глобалното затопляне

Цветан Тодоров - човекът на чужда земя

Две нови издания хвърлят светлина върху личността и идеите на родения в България философ

Кино: "18% сиво"

През Европа към себе си със стил и чувство

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10