Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Но не е и от тези, които критиците обичат да кръщават крадени реклами. Тя е създадена от македонския офис на New Moment New Ideas за тамошния Cosmote - Cosmofon. Клипът е сниман от Camera, поделение на българската продуцентска компания SIA Advertising. В кампанията има още един клип - екипажът на руска подводница се е загубил и след като оправят радара се оказва, че са попаднали в Струга. Един от моряците получава SMS от Cosmofon. Двата клипа попаднаха сред финалистите на фестивала в Golden Drum, но не успяха да вземат награда. Можете да ги видите на сайта на Camera - кликнете на Productions, на третия ред двата клипа вляво.
Причината за излъчването на кампанията в България е, че по правило клиентите на рекламните агенции стават собственици на рекламните продукти, които агенциите създават за тях. Често големите международни компании адаптират клиповете си за различните държави. Така, както Unilever, например излъчва едни и същи клипове в региона, така и Cosmote, собственици на Cosmofon и Globul са решили да пуснат македонските клипове в България.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
17 коментара
Ха, градоманията не била силно изразена при нас - ти сякаш не си чел учебника по история за 11 клас
Е, в сравнение с македонците сме доста скромни.
Всяко стадо си има мърша - да съдиш за македонците по кресливите им националисти е все едно да съдиш за българите по феновете на волен сидеров.
мамка му и прасе, как намирате време да пишете коментари в три следобед в работен ден?
разбира се,че сме гледали мача! Ха...
Клипа с астронавтите е интересен,и не толкова различен от облика на "ГлоБул".Но наистина, клипа с подводницата може да бъде адаптиран единствено за морето,и подводничарите да видят Варна или Бургас,или нещо подобно...
Недейте само и в тази тема намесвате болните македонски мозъци....
Това ни е работата
#4, който иска - намира начин, който не - намира причини
Supeeeeer. Bravo na horata. Reklamite sa mnogo dobri.
BK, защо сте решили, че клипът с подводницата ще бъде адаптиран?
Що бе, то и в Охридското езеро май не може да се влезе с подводницата, а ще изглежда даже още по-абсурдно ако се озоват в "язовир Искър" например
Ама въпреки това съм 100% съгласен, че македонския клип пасва повече на македонците отколкото адаптацията на нашия манталитет...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход