©
rhythms
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Освен Ванина и Владо (който продължава да скита из Балканите), тази седмица и Пламен реши да удари едно рамо. Както е тръгнало, скоро май ще трябва да подписвам рубриката с "Екип Weekly juice":)
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
6 коментара
А рекламата на Пепси е наистина хубава, само да не беше <a href="http://blog.marc.bg/?p=99">то лкова двусмислена</a>
м. е, iPod си има лого, ама нищо.
Едно уточнение - не е "експериментален маркетинг", а "маркетинг на преживяванията". Има разлика.
Мдаа, това за маркетинга си е вярно, сега ще го оправя.
Ма специално лого не намерих, има ябълка с надпис iPod. Явно колегата Годин е имал предвид, че няма отделно лого, различно от ябълката...
уърдмаркът по принцип също е лого. решението за малко i и голямо P се появява в iPod за пръв път, ако не се лъжа... те това ако не е гениално типографско решение, не знам
Факт
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.