Освен Ванина и Владо (който продължава да скита из Балканите), тази седмица и Пламен реши да удари едно рамо. Както е тръгнало, скоро май ще трябва да подписвам рубриката с "Екип Weekly juice":)


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    Антония

    А рекламата на Пепси е наистина хубава, само да не беше <a href="http://blog.marc.bg/?p=99">толкова двусмислена</a>

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    пламен

    м. е, iPod си има лого, ама нищо.

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-?
    аз

    Едно уточнение - не е "експериментален маркетинг", а "маркетинг на преживяванията". Има разлика.

    Нередност?
  • 4
    Avatar :-|
    Борислав Кандов

    Мдаа, това за маркетинга си е вярно, сега ще го оправя.

    Ма специално лого не намерих, има ябълка с надпис iPod. Явно колегата Годин е имал предвид, че няма отделно лого, различно от ябълката...

    Нередност?
  • 5
    Avatar :-|
    пламен

    уърдмаркът по принцип също е лого. решението за малко i и голямо P се появява в iPod за пръв път, ако не се лъжа... те това ако не е гениално типографско решение, не знам

    Нередност?
  • 6
    Avatar :-|
    Борислав Кандов

    Факт

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал